17.05.2019

Peugeot je podľa J.D. Power najspoľahlivejšia masová značka

Na výročnom prieskume spoločnosti J.D. Power sa vo Veľkej Británii zúčastnilo viac ako 11 000 majiteľov vozidiel.

Hodnotili podľa viacerých kritérií za prvých 12 — 36 mesiacov automobily, ktoré vlastnia. J.D. Power patrí medzi najdôveryhodnejšie prieskumy spokojnosti zákazníkov (nielen) vo Veľkej Británii. Peugeot získal ocenenie za Najspoľahlivejšiu masovú značku vo Veľkej Británii, pričom v boji o titul porazil viacerých konkurentov.

Triumf znamená, že majitelia vozidiel značky Peugeot boli so svojim vozidlom spokojní a to najmä v oblastiach ako spoľahlivosť, prevádzkové náklady a kvalita spracovania.

V rámci prieskumu sa pýtali majiteľov na 177 otázok zoradených do ôsmich kategórií, ktoré siahali od motora a prevodovky až po ovládania dotykového displaya a kvalitu poťahov sedadiel. Celková spoľahlivosť vychádzala z najmenšieho počtu problémov zaznamenaných na 100 vozidiel.

Peugeot celkovo hodnotili lepšie ako mnohé iné značky vrátane konkurentov. Prieskum spokojnosti J.D. Power Vehicle Dependability Study sa zameral na osem automobilových kategórií. Model PEUGEOT 208 získal cenu ako Najspoľahlivejšie malé vozidlo. Ocenenie značke odovzdali 9. mája 2019  v Londýne v priestoroch Science Museum.

Mark Lendrich, riaditeľ prieskumov v J.D. Power Europe, povedal: „Dlhodobá spoľahlivosť má priamy vplyv na dnešné predaje a zajtrajšiu vernosť značke. Peugeot odviedol veľmi dobrú prácu, keď pochopil požiadavky zákazníkov a tým si vo Veľkej Británii zabezpečil víťazstvo pre najspoľahlivejšiu značku na rok 2019, zatiaľ čo Peugeot 208 získal najlepšie hodnotenie vo svojom segmente.“

David Peel, výkonný riaditeľ Peugeot UK, dodal: „Prieskum spoločnosti J.D. Power je jedným z najrešpektovanejších prieskumov spokojnosti zákazníkov v automobilovom priemysle. Preto majú pre nás tieto dve víťazstvá veľmi vysokú hodnotu. Zaviazali sme sa vyrábať vozidlá s kvalitou bez kompromisov, s intuitívnym jazdeckým zážitkom a s výrazným dizajnom a veľmi nás teší, že zákazníci všetky tieto aspekty vo svojich vozidlách našli aj pri ich každodennom používaní.”


AUTOR: © Zoznam/Jozef Vydra

Komentáre k článku