08.11.2015

Hyundai Motor uvádza novú globálnu luxusnú značku ‘Genesis’

Logický krok a vyústenie snahy automobilky predviesť niečo viac, ako sa bežne očakáva.

Už keď sme mali na test model Hyundai Genesis, uviedol som, že si ho mnohí mýlili s inými renomovanými prestížnymi značkami. Model Genesis prinášal komfort a luxus honorárnych tried za výrazne nižšiu cenu. Svojim vzhľadom, spracocovaním príjemne prekvapil každého, kto sa v ňom odviezol. No ak sa pozrel na cenovku, tak možno hovoriť o ohúrení. Pomer výkon a cena je totiž neuveriteľne priaznivý. Teda bol. Ktovie, či si nová značka s rovnakým menom zachová tradíciu svojho predskokana, ktorý jej dal svoje meno.

Nech je už akokoľvek, nová značka bude konkurovať popredným svetovým luxusným automobilovým značkám. Nebude však obsahovať iba jeden model. Celý modelový rad, ktorý bude postupne obsahovať 6 modelov, sa spúšťa od decembra. Podľa tvrdenia značky poskytne zákazníkom na človeka orientovaný „nový luxus“ vo forme personalizovaných popredajných služieb. Nezabudlo sa ani na významné inovácie, ktoré majú prinášať najvyššie štandardy v oblasti výkonnosti, dizajnu a inovácií. Dalo by sa to povedať aj tak, že Genesis je luxus značky Hyundai. Počkajte – nemalo by to byť Lexus značky Hyundai..?

Značka Genesis, vytvorená pre novú generáciu náročných zákazníkov, bude samostatnou značkou, predávanou popri populárnej materskej značke Hyundai. Spoločnosť Hyundai Motor uvedie 6 nových modelov Genesis do roku 2020, ktorými bude konkurovať renomovaným luxusným automobilovým značkám na svete.

Na odlíšenie a pozdvihnutie značky Genesis od značky Hyundai bola vytvorená osobitná dizajnová identita, emblém, štruktúra označenia a služby zákazníkom. Modely Genesis budú označené novým emblémom s krídlami, vytvoreným reštylizáciou verzie, používanej na aktuálnej limuzíne Genesis, s luxusnejším vzhľadom. Tento emblém jednoznačne identifikuje modely Genesis ako komplexnú rodinu luxusných modelov pod spoločným názvom.

Značka Genesis prevezme aj novú alfanumerickú štruktúru označovania modelov. Budúce modely budú označené kombináciou písmena ‘G’ pre Genesis a dvojmiestneho čísla 90, 80 alebo 70, atď., reprezentujúceho príslušný segment.

Modely Genesis sa majú vyznačovať vynikajúcou jazdnou dynamikou, elegantným dizajnom a inováciami, prispôsobenými potrebám zákazníkov. Nový modelový rad sa bude líšiť od tradične technologicky preťažených a na značku fixovaných konkurentov koncentráciou na personalizované, bezstarostné služby zákazníkom. Predajné a servisné tímy budú poskytovať rýchle a komplexné služby na základe požiadaviek zákazníkov.

Vytvorili sme túto novú značku Genesis s maximálnym dôrazom na našich zákazníkov, ktorí očakávajú inteligentné popredajné služby šetriace čas a námahu, s praktickými inováciami zvyšujúcimi spokojnosť zákazníka. Značka Genesis splní tieto očakávania a stane sa lídrom na trhu vďaka našej stratégii značky koncentrovanej na človeka,“ povedal Euisun Chung, viceprezident Hyundai Motor Company.

Modely Genesis budú vybavené najmodernejšími proaktívnymi bezpečnostnými technológiami, intuitívnymi komfortnými prvkami a vynikajúcou konektivitou, vďaka čomu budú poskytovať vynikajúci jazdný komfort pri zachovaní suverénneho športového charakteru.

Podľa Woong Chul Yanga, šéfa výskumného a vývojového centra Hyundai Motor a viceprezident Hyundai Motor: Modely Genesis budú poskytovať zákazníkom technologické inovácie, vynikajúce jazdné výkony a luxus. Každý model Genesis bude vytvorený s ohľadom na potreby zákazníkov.”

Na vývoj charakteristického a diferencovaného dizajnu vozidiel novej značky Genesis spoločnosť Hyundai Motor vytvorila osobitné oddelenie – Prestige Design Division. Od polovice roka 2016 ho bude viesť Luc Donckerwolke, ktorý bol v minulosti zodpovedný za dizajn značiek Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT a Škoda koncernu Volkswagen. Popri tom bude zastávať aj funkciu šéfa Hyundai Motor Design Center. Na prácu Prestige Design Division bude dohliadať Peter Schreyer v rámci svojich právomocí šéfdizajnéra a prezidenta koncernu Hyundai Motor Group.

Peter Schreyer povedal: „Novým, charakteristickým dizajnom automobilov značky Genesis chceme vyjadriť sebavedomie a originalitu a vytvoriť vysoko žiaduce produkty, ktoré prezentujú nový šarm inovatívnym dizajnom a proporciami.“

Meno ‘Genesis’, ktoré znamená aj nový začiatok, poukazuje na nové hodnoty a štandardy, ktoré značka zavedie do globálneho trhu luxusných automobilov. Značka, ktorá sa bude spočiatku predávať na kórejskom, čínskom, severoamerickom a blízkovýchodnom trhu luxusných automobilov, bude s rozširovaním modelového programu postupne expandovať do Európy a iných častí Ázie.

Na rozdiel od konkurenčných automobilov sa bude pri vývoji nových modelov od začiatku maximálne prihliadať na požiadavky zákazníkov. Táto filozofia reflektuje víziu spoločnosti Hyundai Motor stať sa ‘celoživotným partnerom v oblasti automobilov a ďalších služieb’ v rámci orientácie značky Hyundai ‘Modern Premium’, teraz interpretovanej aj pre novú značku Genesis.

Komentáre k článku