Najúspešnejší predajca značky Škoda končí! Začne predávať traktory!
Takto by znel titulok nasledujúcej správy včera, lenže dnes je dnes a všetko je inak.
Presnejšie tak, ako sa v normálnom svete očakáva. Čo znamená, že spoločnosť IMPA Bratislava včera oficiálne otvorila prvý modernizovaný showroom Škoda na Slovensku.
Kto iný, ako najväčší a najúspešnejší z predajcov by tak mal urobiť?“, opýtal sa Jozef Suroviak, riaditeľ spoločnosti IMPA Bratislava, keď už pokračoval v druhej, normálnej časti tlačovej konferencie.
V prvej časti totiž prítomných zaskočil informáciou, že spoločnosť IMPA Bratislava ukončila spoluprácu so spoločnosťou Škoda Auto Slovensko a začína s predajom výrobkov značky John Deere. Dôveryhodnosť oznámenia mali podporiť traktory, kosačky či ďalšie úžitkové vozidlá v showroome Škoda a jeho okolí!
Po úvodnom prekvapení zúčastnených uviedli zástupcovia spoločnosti všetko na pravú mieru. Stačilo pripomenúť dátum a hneď bolo všetko jasné. Naozaj išlo iba o prvoaprílový žart.
IMPA Bratislava samozrejme naďalej ostáva partnerom značky ŠKODA, ba čo viac, zástupcovia spoločnosti predstavili prvé priestory na Slovensku modernizované v súlade s novým showroom konceptom značky ŠKODA. Priestory v bratislavskej Petržalke sú tak aktuálne najmodernejšie na Slovensku.
„Nepredávame len autá, náhradné dielce a servisné služby, ale predovšetkým príbeh s dôverou, v ktorom je kúsok z nás. Snažíme sa byť našim klientom nielen dodávateľom, ale hlavne partnerom,“ povedal Jozef Suroviak a dodal: „Tie najúžasnejšie veci bývajú spravidla až zarážajúco jednoduché. Preto nadštandardné služby klientom - to je cesta, ktorou kráčame. Za trpezlivosť, ktorú budú mať naši zákazníci počas rekonštrukcie ďalších showroomov siete IMPA, sa im odmeníme novými, atraktívnymi a komfortnými priestormi.“ V bratislavskej Petržalke prešla okrem predajných priestorov zmenou aj celá servisná časť a do apríla 2015 prejde celá predajná sieť značky ŠKODA zmenami do nového korporátneho dizajnu značky.
„V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci nového sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka Škoda na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Koncept predajných a servisných miest spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch, ktorých výstavba na Slovensku už odštartovala, sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami.
Komentáre k článku