Trúfli by ste si prejsť medzi nimi? Skvelá reklama na čokoládu búra stereotypy
No vážne. Tma, večer, podzemná garáž a na vás civí 50 drsných motorkárov. Idete do nich?
Presne túto otázku si položili tvorcovia reklamy na „slovenskú“ čokoládu. Nachytávka, ktorá sa odohrala v podzemnej garáži v Prahe v decembri minulého roku skúša ako silno sú zažité stereotypy o motorkároch.
Je to jednoduché, odvážite sa a zamierite popri nich ku svojmu autu, alebo sa radšej otočíte a skúsite to inakade?
Takto za počítačom je odvážny každý, ale priamo na mieste, no neviem neviem. Motorkári majú zlú povesť, o tom niet pochýb.
A to nehovorím o tých, čo po dedine jazdia na babete, či o rozvážačoch pizze. Ide o drsne pôsobiacich chlapov v kožených gaťoch, na silných strojoch, s dlhými bradami, vlasmi, šatkami... Skrátka motorkári.
Iste sa medzi nimi nájde pár blbcov, ale kto ich pozná vie ako to je... Lenže takých je málo. A ako sa zdá, málo je aj odvážnych. Alebo?
No a čo sa stane, keď sa ich nezľaknete a pôjdete ďalej?
Neprezradím. Pozrite si video.
Reklama na slanú čokoládu Figaro sa šíri internetom ako video o policajtoch naháňajúcich cyklistu, ktoré sme tu mali nedávno. Nič lepšie si autori nemohli priať.
Motorkárska reklama síce nie je dvakrát originálna, no i tak zabaví a zaujme. Niečo podobné už skúšalo pivo Carlsberg. Podmienky však boli iné. Motorkárov posadili do kina a párom ponúkli „posledné“ dve miesta rovno medzi nimi. Odvážia sa prejsť na miesto okolo týchto pánov?
Ak áno, hádajte čo ich čaká! Bitka to nebude...
ZDROJ: youtube.com
Komentáre k článku