2019-06-01 05:40:00
Kolja Rebstock prevzal J.D.Power
Kolja Rebstock prevzal J.D.Power 2019 Award

Mitsubishi má zo všetkých značiek najspokojnejších zákazníkov

Japonská značka víťazom prieskumu spokojnosti zákazníkov J.D.Power 2019 v Nemecku.

Mitsubishi získala renomované ocenenie J.D. Power Award 2019 na nemeckom trhu a stala sa celkovo najúspešnejšou značkou podľa spokojnosti zákazníkov.

Špecialisti J.D. Power, jednej z celosvetovo najuznávanejších organizácií pre prieskum trhu, zisťovali spokojnosť nemeckých majiteľov s ich vozidlami. Experti sa vo svojej štúdii týkajúcej sa spokojnosti s automobilmi v Nemecku za rok 2019 (orig. „2019 Germany Vehicle Dependability Study“, skrátene VSD) pýtali vyše 12 800 majiteľov nových vozidiel vo veku 1  až 3 roky za posledných 12 mesiacov.

Výsledok bol meraný v PP100 (problémy na 100 aut) - čim je skóre nižšie, tým lepší je výsledok. Mitsubishi Motors obsadilo prvé miesto so skóre 85 PP100. Druhá skončila Škoda (87PP100) a tretia Hyundai (89PP100).  „Problém“ s autom je definovaný ako akýkoľvek problém, ktorý môže mat zákazník - od menších problémov, ako je napríklad potreba pomôcť pri používaní rádiového systému až po problémy s motorom. Priemerne skóre všetkých značiek je 115. Prvá „prémiová“ značka (Volvo) sa umiestnila až na 12.mieste. Nemecké prémiové značky BMW (129 PP100), Mercedes-Benz (137 PP100) a Audi (142 PP100) skončili na 17., 19. a 20. mieste.

Výsledok tejto fundovanej analýzy hovorí jasnou rečou: Mitsubishi má vôbec najspokojnejších zákazníkov, keďže vozidlá tejto značky podľa hodnotení majiteľov v ankete v Nemecku vykazujú najnižší početnosť problémov a tým aj najvyššiu spoľahlivosť.

Špecialisti z J.D. Power, ktorí sú vo svojom obore celosvetovo vysoko uznávaní, vykonávajú štúdiu VDS od roku 2015 aj v Nemecku. Odvtedy sa Mitsubishi stalo absolútnym víťazom nad všetkými ostatnými značkami už druhýkrát. Široko poňatá a dôkladná analýza spokojnosti zákazníkov v roku 2019 vychádza z detailného online dopytovania 12 854 vodičov, ktorých vozidlá boli prvýkrát registrované medzi novembrom 2015 a januárom 2018. Zhromažďované boli pritom výpovede prvých majiteľov vozidiel starých dva až tri roky, a to k 177 najrôznejším problémovým prvkom. Z aktuálnej štúdie vychádza Mitsubishi ako najlepšia značka vôbec a zároveň aj ako najlepšia objemová značka, s výrazným náskokom pred prémiovou značkou s najlepším umiestnením v tejto štúdii.

„Máme mimoriadnu radosť z víťazstva v podobe J.D. Power Awards 2019. Vynikajúci úspech dosiahnutý v rámci štúdie nás ešte viac utvrdil v našom cieli poskytovať zákazníkom značky Mitsubishi prvotriedne služby aj produkty a dosiahnuť tak ich maximálnu spokojnosť. Napĺňanie potrieb zákazníkov Mitsubishi bude našou najvyššou prioritou aj v budúcnosti", uviedol Dr. Kolja Rebstock, konateľ Mitsubishi Motors Deutschland.

„Táto cenná spätná väzba ukazuje, že Mitsubishi je na dobrej ceste – počnúc mimoriadne úspešným portfóliom produktov s vysokou spoľahlivosťou, až po príkladný servis, ktorý zákazníkom poskytujeme prostredníctvom našej dílerskej siete. To, že sme sa s našim Outlanderom PHEV nedávno stali lídrom v segmente ekologických plug-in hybridov na nemeckom trhu, dokresľuje celkový pozitívny obraz značky Mitsubishi“, dodal na záver Rebstock.


AUTOR: © Zoznam/Jozef Vydra

Komentáre k článku


Stream naživo