16.01.2013

Vzrušenie na horúcom sedadle spolujazdca

Máte pocit, že je váš život akýsi jednotvárny? Chceli by ste si ho spestriť? Ak nie ste fanúšikmi skoku na lane, ale so strachom sa nekamarátite – máme pre vás tip.

Dúchať do pahreby treba, kým celkom nezhasne. Na to ste už vari prišli. Trocha vzrušenia v bežnom živote neuškodí. Pre priaznivcov rýchlych áut – a je jedno, či ide o mužov, alebo o ženy, máme návod na zrýchlenie dychu, prekrvenie istých partií tela a zapojenie hlasiviek. Nie, určite to nie je to, na čo ste pomysleli ako prvé! Lebo aj keď so svojou polovičkou máte už len vlažný vzťah, existuje niečo, čo by ho dokázalo „rozpumpovať“. Má to však dve podmienky:

1. Musíte mať silné a rýchle auto

2. Vaša milovaná nesmie byť strachopud

Ak ste ich splnili, návod ako ďalej, nájdete v nasledujúcich videách. Pozor na primerané oblečenie (skafandre a neoprény sa neodporúčajú) a správne nainštalované kamery – bez nich by to nebolo ono. Lepšie povedané, komu by ste sa potom pochválili, rovnako ako títo machri za volantom?

Základom je výkon a zrýchlenie

Mimochodom, ak premýšľate v desiatkach kilowattov, ani sa nenamáhajte. Silné auto = aspoň 300 – 400 kW (408 – 540 k) ale určite lepšie to je pri 514 kW (700 k) a viac. K tomu odporúčame širokú a bezpečnú dráhu a skúsenosti s krotením takého stáda pod kapotou.

Čím to je, že väčšinou sú na sedadle spolujazdca ženy a za volantom muži? Môže to byť aj naopak? Môže, ale o tom neskôr. Dôležité je začať s nižším výkonom – a zapnutým bezpečnostným pásom. Ozaj, všimnite si, že niektoré ženy nemajú pás krížom cez hrudník, ale „proklatě nízko“, tak ako Gisele z nasledujúceho videa. A to je prosím len na sedadle "obyčajného" športového modelu Cadillac CTS-V s výkonom "iba" okolo 415 kW (556 k)...

 

Iné spolujazdkyne sú už vhodne poučené a sadajú si (primerane oblečené) zväčša len na sedadlá, ktoré majú aspoň štvorbodové bezpečnostné pásy... Napríklad táto červenovláska (nepoznáte náhodou jej meno?) si vyskúšala jazdu vo výkonnej replike Factory 5 Shelby, ktorá dostalo pohonnú jednotku z modelu Cobra. Automobil vyrobili na objednávku v Motorsports Gemini v Houstone. Jeho výkon nie je ohromujúci, ale zvuk, ten stojí za to. Ak máte dobré reproduktory, nerozpakujte sa pustiť ich hlasnejšie – auto znie super. A nielen auto...

Jozef Vydra
ZDROJ: hightechcorvette.com, performancedrivingnetwork.com

Komentáre k článku