ŠKODA KAROQ sa dá otestovať úplne INAQ
V rámci uvedenia nového modelu ŠKODA KAROQ na slovenský trh sa ŠKODA rozhodla otestovať svoje kompaktné SUV úplne inak.
To znamená nápadito a interaktívne s využitím zábavných online videí, v ktorých účinkujú známe osobnosti a stand-up komici. Do originálneho testovania automobilu zapojila aj fanúšikov značky, teda možno aj vás.
Môžete jednotlivým osobnostiam posielať svoje námety a výzvy. Všetko podstatné sa odohráva na stránke www.KAROQINAQ.sk a na sociálnych sieťach.
„Vnútorný priestor Karoqu je dar z nebies od Škodovky,“ opisuje jednu z dominantných vlastností stand-up komička Lujza: „V prípade nutnosti vám umožní schovať sa pred manželskými alebo materskými povinnosťami.“
Lujza je jednou zo štvorice obľúbených osobností, ktorí sa v úlohe influencerov podujali na testovanie automobilu inakším spôsobom. V krátkom videu vystupuje v polohe, s ktorou si ju jej fanúšikovia stotožňujú – v úlohe modernej matky malých detí, ktorá sa stará o svojho milého manžela ako o malé dieťa a večer občas chodí žúrovať so svojimi bezdetnými kamoškami.
Po Lujzinom netradičnom teste budú postupne nasadzované videá s ďalšími testermi SUV ŠKODA KAROQ, ktorými sú Juraj ŠOKO Tabaček v úlohe intelektuála prímestského typu, Evelyn a. k. a. Miss Orechová Potôň 2009 a psíčkar Milan JUNIOR Zimnýkoval. Každý z nich testuje automobil netradičným, sebe vlastným spôsobom. Krátke videá nielen náramne bavia, ale zdôrazňujú vychytávky auta v netradičnom pohľade.
Výsledky testovania automobilu netradičným, v jazyku Škoda „inaqším“, spôsobom si možno pozrieť na stránke www.KAROQINAQ.sk a na facebooku ŠKODA AUTO Slovensko. Ako prezrádza Jan Steyrer, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko, po krátkych uputávkach na videá influencerov na sociálnych sieťach je od tohto týždňa uvedené prvé video s Lujzou. Môžete si ho pozrieť aj tu:
„Nasledujúce videá budú nasledovať s dvojdňovým odstupom. Ďalšou fázou kampane bude plnenie výziev, ktoré jednotlivým osobnostiam navrhnú fanúšikovia značky buď online na webstránke KAROQINAQ.sk alebo v rámci našej roadshow v obchodných centrách. Ako si s týmito výzvami naši komici poradia, ukáže séria ďalších videí, ktoré zverejníme tesne pred Vianocami,“ hovorí Jan Steyrer.
Bodku za touto nevšednou kampaňou bude predstavovať záverečné video so zostrihmi z nakrúcania plné zábavy, vysielané v medzisviatkovom období v decembri. „Bude to darček pre našich fanúšikov na sociálnych sieťach,“ dodáva Jan Steyrer.
Komentáre k článku