21.09.2017

Nechaj Škodu doma a choď do práce na Škoda bicykli!

Líder slovenského automobilového trhu sa opäť aktívne zapojil do iniciatívy Európsky týždeň mobility.

Nielen vlastníkom automobilov značky Škoda, ale všetkým fanúšikom motorizmu ponúka slovenská Škoda odmenu. Nechaj auto doma a nabudúce môžeš ísť na novej Škode. Dvojkolesovej.

Spoločnosť Škoda Auto Slovensko sa tretíkrát zapojila do iniciatívy Európsky týždeň mobility. Zamestnanci spoločnosti aj tento rok vymenili svoje automobily za bicykle a vyrazili na dvoch kolesách. Spoločne tak vyjadrili podporu iniciatíve za trvalo udržateľnú mobilitu v mestách. Slovenským motoristom zároveň vyslali motivačnú výzvu, aby počas Dňa bez áut, ktorý každoročne pripadá na 22. september, teda tento štvrtok (zajtra), využili alternatívnu formu dopravy. Kto sa zapojí, môže vyhrať ŠKODA bicykel.

Európsky týždeň mobility prebieha každoročne a toho roku padol na týždeň od 16. do 22. septembra Aj vedenie a zamestnanci spoločnosti Škoda Auto podporili myšlienku udržateľnej mestskej mobility a alternatívnych spôsobov dopravy. Zároveň vyzývajú slovenských motoristov: „Podporte Európsky týždeň mobility, nechajte auto doma a vyhrajte Škoda bicykel!“ Podmienkou je, aby sa motoristi odfotili v MHD alebo na bicykli a zavesili svoju fotografiu na facebook stránku spoločnosti Škoda Auto Slovensko. Jedného z nich spoločnosť hneď v piatok o 14-tej hodine vyžrebuje a odmení atraktívnym bicyklom.

 „Iniciatívu aktívne podporujeme aj z pohľadu zodpovednosti za rozvoj udržateľnej mobility na Slovensku, keďže viac ako 650 000 slovenských motoristov jazdí na aute značky Škoda. Rovnako ako iniciatíva Európsky týždeň mobility aj Škoda sa zhoduje na myšlienke, že automobily budúcnosti musia byť čistejšie. Naša automobilka tento rok predstavila štúdiu svojho prvého elektromobilu Škoda VISION E, ktorá ukazuje ekologickú budúcnosť značky Škoda,“  hovorí Ing. Marek Růžička, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Hlavnou témou Európskeho týždňa mobility je každoročne multimodalita dopravy, ktorá poukazuje na možnosť kombinovania rôznych druhov dopravy v meste. Tento rok sa kampaň zameriava na propagáciu čistej, zdieľanej a intelignetnej mobility.

 

 

jh
ZDROJ: SKoda

Komentáre k článku