03.02.2017

Super Bowl 2017: Pozrite si (zatiaľ) najlepšie reklamy na autá. Aj Fail od Audi

Blížiaci sa Super Bowl opäť láka pozornosť automobiliek, ktoré sa snažia vyrobiť tie najlepšie reklamy.

A kto iný z toho môže ťažiť, než nezainteresovaný divák, a to tým, že si môže pozrieť výborné automobilové videá, do ktorých značky automobilov napchali milióny.

A milióny napchali a napchajú nielen do produkčných tímov, ale najmä do reklamného času. Najsledovanejšia športová udalosť v USA ponúka tiež najdrahší reklamný čas. Dôvod je jednoduchý, na Super Bowl a tiež na reklamy budú pozerať milióny ľudí po celom svete. Za všetko stačí už len dodať, že minulý rok sa iba v USA predalo 17 miliónov áut. Jednoducho, mať reklamu počas Super Bowlu je vecou prestíže a obchodu.

Už niekoľko rokov je dobrým zvykom automobiliek ukazovať svoje reklamy určené na SuperBowl na internete ešte pred samotným výkopom. Dobrým zvykom najmä pre nich – prostredníctvom internetu si testujú reakcie na reklamy a tiež usmerňujú pozornosť užívateľov siete svojim smerom. Užívatelia z toho zasa majú zábavu.

Pre Audi môže byť uvedenie reklamy na Super Bowl ešte pred samotným zápasom doslova darom z nebies. Dôvod je jednoduchý – takú zlú reakciu na reklamu Audi nečakalo ani v najhoršom sne a ešte majú (malú) šancu s tým niečo urobiť. Internet doslova praská pod nánosom odporu, výsmechu a ďalších negatívnych reakcií a zdá sa, že Audi urobí najlepšie ak reklamu stiahne, respektíve počas SuperBowlu odvysiela hocičo iné... Diváci reklame vyčítajú úplne zbytočný a kontraproduktívny tlak na strunu rovnosti pohlaví. Reklama podľa nich vypálila presne naopak ako Audi chcelo. Veď pozerajte sami.

Keď už ste si pozreli reklamu na Audi, vedzte, že horšie to určite nebude. I keď...

Zmysel pre absurdnosť ukázal aj Buick. Tradičná americká značka znásilnená do podoby amerického Oplu silou mocou spojila autá s americkým futbalom. V reklame sa mihne i niekoľko známych tvári, spomeniem Mirandu Kerr. Prečo práve ju? A prečo nie...

Kým Audi pohorelo už teraz, Buick svojim absurdným humorom predsa len má šancu zaujať a aj pobaviť. Lexus na druhú stranu stavil na odhaleného tanečníka tmavej pleti vlniacom sa pri novom športovom kupé značky. Kým vlniaci sa tanečník zaujme najmä ženy, záver so zvukom motora a jazdou môže u(po)kojiť mužské oko a ucho... ešteže tak.

Stúpame vyššie, k 4 zatiaľ najvydarenejším reklamám. Prvá je od Mercedesu, ktorý stavil na bratov Coenovcov, Petra Fondu a piesenku Born to be wild, ktorú špeciálne pre model AMG GT Roadster premenovali na Build to be wild...

Nedávno na "internety" pristála aj reklama od Toyoty. Hlavným hrdinom je vodíková Toyota Mirai a kvetinka. Vydarenô je to, vydarenô.

Za srdce chytí a veselo navnadí aj reklama od Fordu. Hlavná myšlienka: nikto nie je rád, keď sa niekde zasekne, preto Ford vyvíja nové spôsoby ako vás previesť životom. Skoro slza na krajíčku, fajn!

Posledná ale nie najhoršia (tá už bola na začiatku) je reklama, respektíve séria reklám s komediálnou herečkou Melissou McCarthy na Kiu Niro. Zavše stačí veľmi vydarená prvá, no ak by predsa nestačila, máme ešte jednu doplnkovú. 

Ktorá sa páčila vám a ktorá naopak vôbec? Dajte vedieť v diskusii.

 

jh
ZDROJ: YouTube

Komentáre k článku


© Copyright 2018 Zoznam s.r.o. Všetky práva vyhradené. Napíšte nám Kontakt na redakciu.
Obsah on-line magazínu www.podkapotou.sk je chránený autorských zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupnenie obsahu alebo jeho časti verejnosti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu redakcie zakázané.