16.02.2017

Na trhu sa objavia autá po slovenských futbalových reprezentantoch

Rastúca a prosperujúca ekonomika dovoľuje Slovákom investovať do novších a luxusnejších áut so širokou výbavou.

Slováci stále častejšie zvažujú  kúpu novšieho ojazdeného vozidla luxusnejších značiek. Dokazuje to i nárast predajov a ponuky v sieti Mototechna, ktorá otvorila novú pobočku v Košiciach.

Je všeobecne známe, že výjazdom nového auta z autosalóna rapídne padá jeho cena. Preto slovenskí motoristi čoraz viac preferujú jazdené vozidlá, ktoré sú rok alebo najviac dva staré. Tieto vozidlá v sebe kombinujú niekoľko výhod. Náklady spojené s kúpou takéhoto auta sú výrazne nižšie ako pri novom vozidle. Zánovné autá sú v priemere lacnejšie až o 40 % ako nové autá. A navyše kúpou zánovného luxusu nový majiteľ ušetrí i na registračnej dani, ktorá so znižujúcim vekom klesá. Luxusnejšie vozidlá si tak môžu dovoliť i tí, ktorí by v prípade nového naň nedosiahli. Zánovné autá ďalej charakterizuje vysoká kvalita, vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov a možnosť s autom po nákupe ihneď odísť. So zvyšujúcou sa ponukou vozidiel narastá i možnosť výberu z rôzne bohatých výbav. Záujemcovia o luxusné vozidlá si majú z čoho vyberať, ponuka Mototechny obsahuje napríklad krásny Mercedes-Benz S, SUVčka Mercedes-Benz GLA, BMW X5 či X6, športiak BMW 4, luxusný Jeep Grand Cherokee či Škody Superb s bohatým spektrom výbav.

Čo nevidieť pribudnú do ponuky luxusných áut Mototechny i automobily, ktoré na základe spolupráce so Slovenským futbalovým zväzom využívajú známi futbalisti. Jedným z nich bude i BMW X1 20d, na ktorom jazdil brankár slovenskej reprezentácie Matúš Kozáčik. „Nie som ako iný futbalisti fanúšikom športiakov, preferujem skôr bezpečnosť a väčšie autá. Keď som od AAA AUTO dostal nové BMW X1 20d nevedel som čo od menšieho SUV čakať. Názory naň sa vcelku rozchádzali. No po 7 000 kilometroch môžem povedať, že ma príjemne prekvapilo. Za volantom som si rýchlo našiel dobrú polohu. Má dobre nastavený podvozok, ktorý som u menšieho SUV nečakal. Zároveň ma prekvapilo i veľkým vnútorným priestorom. Páčia sa mi jeho moderné, mohutnejšie a trocha terénne tvary,“ popisuje auto Kozáčik.

Mototechna už dávno nie je tým obchodom s autami ako sme ho poznali v minulosti, kde sme si museli svoje auto vyčakať a už vôbec nás ani nenapadlo, že by sme si mohli vybrať farbu alebo výbavu. Novodobá Mototechna je úplným opakom. Autá sú k dispozícii ihneď a výber je obrovský. U toho však nekončíme, naším cieľom je vytvoriť z nákupu auta dokonalý zážitok. Vieme, že k luxusným autám patria i luxusné služby, ktoré neustále vyvíjame a zdokonaľujeme. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov,“ ozrejmuje koncept riaditeľ pre značku Mototechna Stanislav Gálik.

 

jh
ZDROJ: PR článok

Komentáre k článku


© Copyright 2017 Zoznam s.r.o. Všetky práva vyhradené. Napíšte nám Kontakt na redakciu.
Obsah on-line magazínu www.podkapotou.sk je chránený autorských zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupnenie obsahu alebo jeho časti verejnosti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu redakcie zakázané.