01.02.2018

Vo finále Super Bowl sa predstaví Lexus a Čierny panter

Počas tradičného finálového duelu Super Bowl amerického futbalu NFL sa predstavujú špeciálne reklamy.

Nechýbajú v nich mnohé automobilky, ktoré pripravujú reklamy špeciálne pre toto podujatie. Ceny za reklamu sú závratné, napriek tomu sa to automobilkám oplatí, pretože sledovanosť počas finále Super Bowl je enormná. Pre tohtoročný, už 52. ročník v nedeľu 4. februára, predstaví reklamný spot aj Lexus, ktorý vznikol spolu s Marvel Studios. Predlohou reklamy je fanúšikmi netrpezlivo očakávaný film Čierny panter, ktorý sa dostane do kín v polovici februára.

V reklamnom spote s názvom Nech žije kráľ (Long Live the King) má hlavný hrdina filmu T’Challa (Chadwick Boseman), ktorý sa ukrýva za postavou Čierneho pantera, znova získať ukradnuté vibranium – mýtický nerast, ktorý sa vyskytuje iba v jeho rodnej krajine Wakanda. Takmer súčasne má ako kráľ reprezentovať svoju krajinu na medzinárodnej konferencii.  Jediným vozidlom, ktoré je dostatočne silné pre superhrdinu a kráľa, je Lexus LS 500 F SPORT. Vo filme sa však objavuje aj luxusné športové kupé Lexus LC 500.

,,Dvojitý charakter Čierneho pantera perfektne odzrkadľuje špecifiká modelu Lexus LC – kráľ a hlava štátu je súčasne aj superhrdinom. Reklamný klip zobrazuje obidve stránky LS – luxus a vysoký výkon”, povedal na margo nového reklamného spotu Cooper Ericksen, viceprezident marketingu spoločnosti Lexus. ,,Konštelácia hviezd je počas Super Bowlu mimoriadne priaznivá: Lexus predstavuje novú generáciu svojej vlajkovej limuzíny a verejnosť netrpezlivo očakáva premiéru filmového trhák Marvel Studios. Takúto príležitosť sme nemohli prepásť”. Reklama určená na vysielanie počas pohára Super Bowl  je tak súčasťou spoločných aktivít spoločnosti Lexus a  filmového štúdia Marvel, producenta filmu Čierny panter.

Skvelým hudobným podkladom pre vstup Čierneho pantera a modelu Lexus LS 500 F SPORT je skladba Legend Has It v podaní amerického hip-hopového dua Run the Jewels, ktorá znie aj v traileri k filmu. Pesnička pochádza z albumu Run the Jewels 3, ktorý sa dostal na prvé miesto rebríčka Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums.

Reklamný spot v réžii Samuela Bayera, využíva úryvky a postavy z filmu. Napríklad Shuri, sestru hlavného hrdinu (Letitia Wright), alebo členky Dora Milaje - špeciálnych síl Wakandy (Janeshia Adams-Ginyard, Marija Abney a Zola Williams). V spote použili originálne kostýmy aj rekvizity z filmu. Bojové scény aranžoval Jonathan (JoJo) Eusebio, ktorý je zodpovedný za choreografiu bojových scén vo filme. Špeciálne efekty malo v kompetencii štúdio Luma, ktoré pre film vytvorilo špeciálne efekty súvisiace s kostýmami Čierneho pantera. Reklamu nakrúcali v noci v centre Los Angeles pomocou špeciálneho systému osvetlenia.

Lexus sa v tomto roku predstaví na Super Bowl po štvrtýkrát. V októbri, pred veľtrhom SEMA, predstavil Lexus limitovanú edíciu Inspiration Series sériového modelu LC, ktorá sa dostane do predaja na jar, rovnako ako aj koncepčný model Black Panther Inspired LC.


AUTOR: © Zoznam/Jozef Vydra
ZDROJ: 1stclass.sk

Komentáre k článku