2016-02-11 04:00:00
Honda Ridgeline
Honda Ridgeline

Super Bowl 2016 – finále prinieslo aj automobilové reklamy

Finále amerického futbalu je jedným z vrcholov televíznej reklamy za Veľkou mlákou.

Je to v USA dokonca akýsi nepísaný štátny sviatok. Pripravujú sa naň nielen futbalové tímy, ale tiež reklamné agentúry, zastupujúce firmy, ktoré sa chcú prezentovať. Záujem o vysielanie reklamných spotov bol obrovský. Vysielací čas v prestávkach patrí pritom k vôbec najdrahším.

Tento raz pri jubilejnom 50. ročníku posunul obrovský dopyt hranicu za 30 sekundový reklamný spot prvýkrát nad hranicu 500 000 dolárov. Na špeciálne edície reklamy vytvárané práve pre túto príležitosť sa teší množstvo divákov. Aj na tie automobilové, ktoré sa pripravujú špeciálne na túto príležitosť.

Tentoraz bol tých automobilových reklám takmer rovný tucet. Predstavíme vám tri najúspešnejšie... a aby ste nepovedali, tak aj ostatných deväť. Aby ste si mohli vybrať sami, či tie naj sú naozaj také, ako sa o nich tvrdí.

Toyota predstavuje nový Prius, vie nové šibalstvá

Stámilióny divákov tento rok pobavila reklama Toyoty. Najakčnejší a zároveň najvtipnejší spot propaguje paradoxne najbezkrvnejšie auto súčasnosti. Hybridný Prius je všetkým iným, len nie predmetom vodičskej vášne. Jeho tretia generácia ešte nie je v Európe k dispozícii. No v podaní natvrdlých bankových lupičov, ktorí majú viac šťastia ako rozumu, sa Prius najnovšej generácie ukazuje ako schopné auto, ktoré dokonca vie jazdiť bokom. Vôbec to nemusí byť fikcia, najnovšia generácia hybridnej Toyoty môže mať aj pohon všetkých kolies.


Prvé rande – bez dozoru?

S Toyotou sa o titul najlepšej reklamy tohtoročného Super Bowlu sporí Hyundai propagujúci svoju vlajkovú loď Genesis. Spot s titulom Prvé rande upozorňuje na špeciálne riešenie, ktoré umožňuje sledovať pohyb vozidla na diaľku. Starostlivý otecko tak vnúti nápadníkovi svojej dcéry svoje auto, aby potom mohol pár na rande sledovať na každom kroku.

Ovce s hudobným sluchom

Veľké terénne pick-upy v Európe nie sú rozšírené. Amerika je nimi ale zaplavená. Pri novej Honde Ridgeline môžete dokonca počúvať Beethovenove symfónie, či tvorbu Gustava Mahlera aj pri kydaní hnoja. Audiosústava vozidla má totiž reproduktory aj v korbe. V reklame to oceňujú ovce s hudobným sluchom. Ktoré, ako sa ukáže, sú hlavne fanúšičkami Freddieho Mercuryho a skupiny Queen...

Ako sme už sľúbili, tri reklamy, ktoré ste videli, patria podľa ohlasov medzi tie najlepšie. Aby ste neboli ukrátení aj o tie ďalšie, uvádzame aj tie, tentoraz v abecednom poradí:

Acura NSX (u nás známa ako Honda NSX)

 

Audi R8

 

Buick Cascada

 

Hyundai Elantra – naháňačka

 

Hyundai Elantra – automatické brzdenie

 

Jeep – portréty

 

Jeep - navždy 4x4

 

Kia Optima

 

Mini Clubman

Jozef Vydra

Komentáre k článku


Stream naživo