Ferrari Amalfi nahradí model Roma. Naďalej je to klasický spaľovací superšport
Ferrari Roma bolo auto pre tých, ktorí si dobu spaľovacích áut spájajú so slovami Dolce Vita.
Žiaden hybrid, žiadna elektrifikácia, len motor vpredu, kabína čo najdalej vzadu, značka V8 a konzervatívny dizajn skrývajúci brutálne jazdné vlastnosti. Takým autom bol model Roma a takým bude aj nový model Amalfi.
Model pomenovaný po ďalšom talianskom meste je pri prvom pohľade odetý do azúrovej farby (dámy, opravte ma prosím). Koniec koncov, Amalfi ako prímorské mestečko v regióne Kampánia je naozajstnou ikonou talianskeho azúroveho pobrežia s typickými farebnými domčekmi medzi kopcami a morom.
Ferrari Amalfi teda opäť žije Dolce Vita bez kompromisov a aj bez doplnkovej brutality elektromobility. 3,8 twin turbo V8-čka dodáva 630 koní pri 7500 ot/min a 760 Nm medzi 3000 až 5750 ot/min. Model má na dĺžku 4660 mm, šíru 1974, výšku 1301 a rázvor 2670 mm.
Prakticky je to Roma s novou tvárou, upravenou karosériou a obohatením v podobe zostrených športových detailov vrátane novej grafiky predných a zadných svetiel. Kompletne prepracovaný je interiér s charakteristikou 2+. Ide o dvojmiestne vozidlo s núdzovou dvojicou ďalších sedadiel vzadu.
Amalfi sa môže pochváliť zrýchlením z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy, z 0 na 200 km/h za 9,0 s a maximálnou rýchlosťou 320 km/h. Amalfi si vie zvýšiť na požiadanie prednú časť až o 40 mm v prípade, že by spodnej pere nárazníku hrozil kontakt so spomaľovačom, či obrubníkom.
V kabíne nájdete 10,25 palcový displej infotainmentu, digitálny prístrojový štít a upravené ovládacie tlačidlá, ktoré namiesto kapacitných plôšok sú skutočnými tlačidlami. No skrátka Dolce Vita.
AUTOR: © Zoznam/jh
ZDROJ: Ferrari
Komentáre k článku