Pán prísny je ešte prísnejší. To dobré zostalo, faceliftom sa niečo vylepšilo
Land Rover Defender má za sebou facelift. Nie je výrazný, ale to ani nie je treba. Defender už výraznejší byť ani nemôže.
Napriek tomu má mierne zmenený pohľad (rozdiel spozná len jej kaderník), má zadymené zadné LED svetlá, má nové farebné odtiene, má nové fólie, má nové disky a čo má ešte nové? Prvky v interiéri a asistentov.
To podstatné zostáva. Benzínový šesťvalec je z ponuky v našich končinách preč, ale benzínový osemvalec P425 s prepĺňaním kompresorom a objemom 5 litrov zostáva. Spolu s ním balík šesťvalcov s naftovou príchuťou počínajúc verziou D200 a D350 končiac. K tomu osemstupňový automat od ZF a pohon všetkých kolies ako pre vás. Ceny štartujú na úrovni cca 70 tisíc eur (68 pre verziu 90 a 71 pre verziu 110). 130-tka je od 99-tisíc eur. K dispozícii je naďalej aj P635 OCTA za 189-tisíc a viac.
Defender získal nový väčší displej infotainmentu. Ten meria 13,1 palca. Novinkou je trošku poupravovaný stredový panel s novými odkladacími priestormi a zväčšenými tými pôvodnými. Nový je kamerový systém na stĺpiku riadenia, ktorý bude dohliadať, či vaše oči smerujú pred vozidlo a nie do smartfóniku, či do očí spolujazdkyne. A nový je aj asistenčný systém pre jazdu v teréne. Adaptívny tempomat pre terén neudržiava vytýčenú rýchlosť, ale vytýčenú mieru komfortu a podľa toho prispôsobuje rýchlosť. Šikovné.
Front farebný vedie OCTA s novými farbami Sargasso Blue, Borasco Grey. Farby si môžete dať zmatniť povrchovou úpravou Textured Graphite a matná je aj biela Patagonia White Matte. Štandardné modely majú upravené nárazníky s novými líštičkami vo farbách Silicon Silver, alebo Carpathian Grey Satin. Nová je taktiež textúra na vkladaných prvkoch a odvetrávacích otvoroch. Model môžete usadiť na nové leštené 22-palcové sedemlúčové disky a auto si môžete dovybaviť aktualizovanými balíkmi príslušenstva.
AUTOR: © Zoznam/jh
Komentáre k článku