26.08.2015

Renault ukázal Talisman vo verzii kombi. Pozrite si prvé oficiálne info a foto!

Nový sedan značky Renault v segmente D už poznáte. Teraz spoznáte jeho kombi verziu.

Talisman Estate, alebo skôr kombi je nový model automobilky Renault, ktorý nielenže bude hrať dôležitú úlohu v modelovej ponuke automobilky, mal by jej tiež pomôcť získať zákazníkov, ktorý Renault doteraz obchádzali. Tak ako sedan ponúkne konzervatívnejšie prvky a mal by tiež ponúknuť vyššiu kvalitu spracovania a výroby.

Rozdiel medzi sedanom a kombi nie je okrem zmenenej karosérie a s tým súvisiacimi úpravami interiéru prakticky žiaden. Kombi disponuje rovnakými základnými vonkajšími proporciami ako sedan. Je 4 860 mm dlhé, 1870 mm široké a 1460 mm vysoké. Rázvor kolies je taktiež totožný: 2810 mm.

Rozdiel je však vo veľkosti kufra. Zatiaľ čo kombi má praktickejšiu verziu batožinového priestoru, je zároveň menšia. Celkovo sa doň vmestí 572 dm3. Sedan poňal až 608 dm3. Rozdiel je vidieť aj na dĺžke kufra, ktorá sa zmenšila na 1116 mm. V prípade sklopených zadných sedadiel tento rozmer narastie takmer o meter na 2010 mm a objem priestoru sa zväčší na 1700 litrov. Novinkou je možnosť otvoriť veko kufra elektronicky zamávaním nohou pod blatníkom.

Výhodou kombi bude viac miesta nad hlavou. Dodatočných 30 mm nie je veľa, ale postačia na to, aby si ani tí veľmi veľkí nebúchali hlavu o strop.

V prípade motorizácií nemožno očakávať rozdiely. Základ benzínovej ponuky bude tvoriť motor označený TCe 150 s výkonom 110 kW (150 k). Na krk mu bude šliapať verzia s výkonom 147 kW (200 k). Podľa všetkého pôjde o tú istú 1,6 litrovú benzínovú motorizáciu naladenú na rozdielne výkony. K dispozícii bude 7-stupňová dvojspojková prevodovka EDC.

Naftová ponuka začína na známej 1,5 litrovej motorizácii označenej Energy dCi 110. Nasleduje novší motor s objemom 1,6 litra označený dCi 130 a vrcholom je bi-turbo verzia Energy dCi 160. Tu je možnosť výberu medzi 6-stupňovou manuálnou a 6-stupňovou automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC. Vrcholná verzia bude mať len dvojspojku.

Zatiaľ sa nehovorí o pohone 4x4, každopádne auto bude mať možnosť riadenia všetkých štyroch kolies.

 

 

jh
ZDROJ: Renault

Komentáre k článku