16.12.2019

KIA otvorila prvý showroom v nákupnom centre v rámci Európy

Značka Kia rada prekvapuje. Stalo sa tak aj teraz. Ak pôjdete nakupovať do nákupného centra, môžete si už kúpiť aj auto.

Alebo si ho aspoň dobre poprezerať, prípadne aj vyskúšať. Dokonca nielen tie modely, ktoré sú vystavené priamo na ploche. Značka Kia totiž otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín. Podarilo sa tak vytvoriť dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu v hornej časti, na ktorom je kaviareň a relax zóna, má 22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, prevláda čierna matná farba a štýlové tlmené svietidlá. Atmosféru dotvárajú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského líšajníka. 

Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka 13 Full HD digitálnym obrazovkám, 1 plne dotykovému panelu a technológii 3-D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo. Následne to vie zrkadliť na všetkých obrazovkách v showroome, dokonca aj v relax zóne. 3-D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako sú napríklad prístrojová doska, alebo batožinový priestor.

Novým konceptom showroomu prichádza Kia bližšie k zákazníkom a poskytuje najvyšší štandard služieb. Okrem klasických predajných služieb bude poskytovať zákazníkom pick up servisné služby. Znamená to, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ ho odvezú do servisu. Kým zákazník vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre, auto mu môžu opraviť, alebo urobiť servis. Záujemcovia môžu absolvovať aj testovaciu jazdu, pretože pred nákupným centrom je 5 parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá. Ako bonus k týmto službám si zákazníci môžu vychutnať lahodnú kávu v relax zóne showroomu.

Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto, ktorá bude prevádzkovať Kia In-Store pri otvorení povedal, „Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke. Týmto konceptom chceme zároveň posilniť povedomie o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené najhorúcejšie novinky. Tretím dôležitým pilierom bude naša snaha budovať lojality program s cieľom priniesť zákazníkom a fanúšikom značky Kia výnimočný zážitok.“

Ako uviedol Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko pri otvorení Kia In-Store: „Značka KIA rada prekvapuje, má to od počiatku vryté vo svojej identite pod claimom „The Power to Surprise/ Sila prekvapiť“. Prekvapuje rada a často. Nebála sa prvá a doposiaľ ako jediná ponúknuť svojím zákazníkom jedinečnú 7- ročnú záruku, priniesla inovatívne riešenia a množstvo asistentov aktívnej ako aj pasívnej bezpečnosti. Znižuje sa tak riziko zrážky. Kia nemyslí len na bezpečie a praktickosť, ale aj na pôžitok a radosť z jazdy. Preto prekvapila štýlovým modelom typu grand turismo, výnimočným modelom Stinger. Aktuálne prekvapuje opäť a prináša na Slovensko prvý automobilový showroom v nákupnom centre tzv. Kia In-Store, kde bude prezentovať naše produkty touto inovatívnou cestou.“

Kia In-Store v bratislavskom Auparku je priekopníkom, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe. Nachádza sa na prízemí v ľavej časti nákupného centra medzi obchodmi Super ZOO, Moloko, Deva a Zara a bude otvorený cez týždeň od 10:00 do 21:00 a cez víkendy od 9:00 do 21:00.


AUTOR: © Zoznam/Jozef Vydra

Komentáre k článku