14.03.2019

Harley-Davidson si bude vychovávať motocyklový dorast. Na elektrike

Spoločnosť Harley-Davidson, Inc. oznámila prevzatie firmy StaCyc, Inc., výrobcu malých elektrických motocyklov určených pre deti.

Táto akvizícia rozširuje portfólio elektrických motocyklov a pomôže vychovávať novú generáciu jazdcov Harley-Davidson. Posilní tak vedúcu rolu značky v oblasti elektrifikácie motocyklov. Harley-Davidson verí v budúcnosť elektrických motocyklov, ktoré budú nositeľmi globálnej mobility a budú atraktívne pre existujúcich aj nových jazdcov.

Firma StaCyc vstúpila na trh v roku 2016 a v súčasnej dobe navrhuje, vyrába a predáva modely detských motocyklov EDRIVE 12 a 16 s cenami 649 až 699 USD. Motocykle StaCyc EDRIVE v USA predávajú motoristickí díleri, vrátane 29 predajcov Harley-Davidson®, tiež cez online predaj a u špecializovaných predajcov bicyklov.

Akvizícia firmy StaCyc rozširuje elektrické portfólio značky Harley-Davidson a posilní jej záväzok stáť na čele elektrifikácie motocyklov. Harley-Davidson už skôr oznámila plány na uvedenie prémiového a výkonného elektrického motocykla LiveWire™ na trh počas jesene 2019 a ďalších ľahších a stredných elektrických motocyklov rôznych kategórií od roku 2021. Elektrické motocykle StaCyc predstavujú vstupnú bránu do sveta jazdenia v jednej stope pre najmladších jazdcov.

Od svojho začiatku firma StaCyc prilákala viac než 6 000 nových jazdcov vďaka kvalitnému produktu a značke, ktorá sa sústreďuje na zdieľanie zážitkov z jazdy na detských elektrických motocykloch. Firma poskytuje podporu pre zapojenie jazdcov v rannom veku a ako prvá uviedla na motocyklový a bicyklový trh úplne novú kategóriu.

V úlohe dcérskej spoločnosti sa budú 12palcové a 16palcové modely StaCyc vyrábať pod značkou Harley-Davidson a budú ich ponúkať vybraní predajcovia Harley-Davidson. Prvé stroje pod novou značkou budú k dispozícii v USA v treťom štvrťroku 2019.

Akvizícia firmy StaCyc je najnovším dôkazom toho, ako spoločnosť Harley-Davidson investuje do rastu jazdeckej základne v strednodobom výhľade a posilňuje udržateľný rast do budúcnosti ako súčasť svojho programu More Roads to Harley-Davidson. Táto stratégia, sa zameriava na budovanie novej generácie jazdcov pomocou nových produktov v ďalších motocyklových kategóriách, sprístupnenie značky a produktov širšiemu okruhu záujemcov.

Spoločnosť Harley-Davidson už skôr oznámila svoje plány na rozšírenie portfólia motocyklov, ktoré sa začali predstavením modelu Livewire. Ten bude k dispozícii na predaj v USA už v tomto roku. Predbežné objednávky pre USA sú už otvorené a na ženevskom autosalóne oznámila, že predbežné objednávky pre Európu a Kanadu budú spustené v apríli.


AUTOR: © Zoznam/Jozef Vydra

Komentáre k článku