2014-03-14 16:26:32
Opel Astra OPC
Opel Astra sa predával ako teplé rožky a bol oň najväčší záujem.
Zdroj: Opel AG

Opel dosiahol mimoriadny úspech v počte predaných áut za 24 hodín

Prepisujte historické tabuľky, odkazuje Opel: padol nový rekord!

Tradičná 24 hodinovka, ktorú po desiaty raz organizovala značka Opel, bola mimoriadne úspešná. Poznáme už počet predaných áut a vďaka vášmu SMS hlasovaniu aj víťaza zaujímavej ceny, ktoru je auto na víkend.

Počas akcie 24 hodín, ktorá sa konala pred týždňom od piatka 7. marca 12:00 do rovnakého času v sobotu 8. marca získal nové auto Opel rekordný počet zákazníkov. V priebehu desaťročia sa podarilo zvyšovať počet predaných vozidiel, ktorý vyvrcholil minulý rok. Vtedy sa pre Opel rozhodlo 706 ľudí. Tento rok očakávali v značke s bleskom v znaku ešte lepšie čísla – a dočkali sa. Filozofia „Wir leben autos“, teda žijeme autami, zaujala rekordných 921 zákazníkov na Slovensku.

 „Na tento ročník „dvadsaťštyrihodinovky“ sme sa spolu s našimi predajcami pripravovali naozaj veľmi poctivo a sme nadšení, že sa nám podarilo potvrdiť rastový trend našej značky,“ hovorí Pavel Šilha, generálny riaditeľ  Opel C&S, slovenského a českého zastúpenia značky Opel. „Predať počas jediného dňa na Slovensku viac ako 900 nových áut - to sa zatiaľ nikdy nikomu nepodarilo!“

Ani v Českej republike nezostali pozadu a tam za 24 hodín pribudlo 1204 nových zákazníkov značky Opel, čo je znova celkom unikátny a rekordný výsledok.

Zdroj: Opel AG
Zdroj: Jozef Vydra

Astra, Corsa, Mokka – trio najžiadanejších

Najväčší záujem medzi zákazníkmi, ktorí sa do kampane Opel 24 hodin zapojili, bol o modely Astra, ktorých sa predalo celkom 322. Na druhom mieste sa umiestnila stále veľmi populárna Corsa (207), tretiu priečku vybojovala atraktívna a všestranná Mokka (99).

„Veľmi ma potešila aj Meriva, ktorá práve prichádza v novej generačnej podobe,“ hovorí Josef Šopík, riaditeľ predaja zastúpenia automobilky Opel. „Celkom 92 predaných Merív, ako boduje v najrúznejších skupinách zákazníkov svojou flexibilitou, originálnou koncepciou, atraktívnym dizajnom a úžitkovými parametrami.“

Najúspešnejším slovenským predajcom sa stala spoločnosť PK AUTO, ktorá vo svojich prevádzkach v Prešove a v Poprade predala celkom 158 nových áut Opel.

Víťazka je zo stredného Slovenska

Prišlo nám viac ako 100 SMS tipov. Rozptyl hodnôt bol však veľký: na jednej strane boli aj veľmi pesimistické tipy 7, 17, či 28 predaných áut. No bol aj extrémny optimista, ktorý poslal odpoveď s číslom 10 000. To by sa v Opli páčilo... Celkovo bolo 7 tipov vyšších ako 1000. Päťdesiat sedem vás tipovalo, že sa predá menej ako v minulom roku, 54 si myslelo, že sa rekord z minulého roka podarí prekonať. Tí mali pravdu a najbližšie bola pani Zuzana z Banskej Bystrice. Poslala tip s číslom 925, teda iba minula presný zásah iba o štyri kusy. Najprv nechcela pred začiatkom víkendu ani veriť, no nakoniec povedala, že sa veľmi teší. Najradšej by si vybrala na vyskúšanie nejaký menší model. To už si dohodne priamo s ľuďmi zo zastúpenia Opel, kde si povedia aj termín. Srdečne blahoželáme a veríme, že sa budete aj vy zapájať do podobných súťaží, ktoré pre vás prichystáme.

redakcia
ZDROJ: Opel C and S

Komentáre k článku


Stream naživo