01.12.2020

Influencer zhodil BMW do priekopy a natočil sa pritom. Našla si ho polícia

Influencer je moderný výraz opisujúci osobu schopnú cez sociálne siete ovplyvniť iných.

 

Influencer, youtuber... instagramer... názvov pre to isté je veľa a líšia sa azda len tým, kde prichádza k „ovplyvňovaniu.“ Problém ovplyvňovania je, že sa ťažko ovplyvňuje, keď nikoho nezaujímate. Aby ste niekoho zaujali, treba byť originálny. Aby bol človek originálny, musí vykonávať niečo originálne, niečo výnimočné, niečo prospešné. Alebo musí urobiť natoľko originálnu kravinu, aby zaujal aj bez prospešných schopností a zručností. Lenže dno rieky je čoraz plnšie a zaujať dnom je čoraz ťažšie. A tak treba celkom pochopiteľne dno preraziť. A čím hlbšie dno prerazíte, tým väčšiu pozornosť si zaslúžite.

A keď sme si takto pekne vysvetlili slovenskú politickú scénu, mohli by sme sa vrátiť späť k "jótuberovi." Stačí vedieť, že je to mladý 27-ročný Brit, ktorý si v aute za 500 dolárov urobil výlet do Španielska. Tam sa auto rozhodol s partiou doklepnúť, a keď sa mu to podarilo, zhodili ho do diery/do jarku/do rieky. Za do si môžete do-sadiť čo len chcete, všetko bude relatívne blízko k podstate.

Výsledok? Na video bola upozornená miestna polícia a tá mladíka našla a obvinila z priestupkov proti bezpečnosti na cestách, priestupkov proti životnému prostrediu a vraj aj z falšovania dokladov. Tak píše Euronews.

Tak vidíte ako málo stačí k úspechu. Vzbudiť záujem je ľahké, obzvlášť ľahké je vzbudiť záujem polície. Video obvykle býva pripojené pod článkom, no tentokrát to neurobím. Pokojne si otvorte Yotuube a nájdite si ho tam, ak naozaj musíte. Nebude to ťažké.


AUTOR: © Zoznam/jh

Komentáre k článku