2016-09-01 10:30:00
Škoda Kodiaq - virálna
Škoda Kodiaq - virálna kampaň
Zdroj: Škoda auto

ŠKODA predstavila virálnu kampaň – je z nej internetový hit

ŠKODA pred svetovou premiérou modelu KodiaQ zaujala svetové sociálne siete.

Na video, ktoré je umiestnené na spravodajskej a zábavnej platforme BuzzFeed za prvých 24 hodín klikol milión divákov a doteraz zaznamenalo štrnásť miliónov zhliadnutí.

Pre značku ŠKODA bol emocionálny a zároveň zábavný videoklip celosvetovým virálnym zásahom do čierneho. Video, ktoré je súčasťou mediálnej kampane pri príležitosti svetovej premiéry nového veľkého SUV ŠKODA KodiaQ 1. septembra, bolo nahrané na známu spravodajskú a zábavnú platformu BuzzFeed na sieti Facebook. Už počas prvých 24 hodín klip videl viac ako jeden milión ľudí. Počas prvých desiatich dní ŠKODA zaznamenala viac ako štrnásť miliónov zhliadnutí, 107 700 „like“ a 4 900 komentárov na všetkých sociálnych sieťach, kde zdieľalo video už vyše 42 000 užívateľov.

Klip, ktorý mal na sociálnych médiách obrovský ohlas, ukazuje, ako deti, smartphonové generácie 'objavujú prírodu. V krátkych rozhovorových sekvenciách deti napred rozpráva o tom, ako používajú smartphony a počítače. Potom sú konfrontované so skutočnými zvieratami a rastlinami, ktoré vidia, cítia a ktorých sa môžu dotknúť. Výsledky tohto stretnutia sú veľmi zábavné a nadchli už milióny ľudí.

Video ,Kids Reacting To Nature sú súčasťou kampane, Reconnect', s ktorou ŠKODA pripravuje uvedenie nového SUV ŠKODA KodiaQ na trh. Spot ukazuje, ako ľahko môžu ľudia stratiť cit pre reálne veci - a ako jednoduché a súčasne pekné je prepojiť sa so skutočnými a prirodzenými aspekty života. Tento poznatok je tiež ústredným motívom kampane ,Reconnect model ŠKODA KodiaQ. Nové veľké SUV mladoboleslavskej automobilky je vozidlom, s ktorým budú rodiny nanovo objavovať svoje okolie a s ktorým sa môžu novo prepojiť s prírodou a predovšetkým medzi sebou navzájom. ŠKODA KodiaQ bude mať svetovú premiéru už dnes 1. septembra 2016 v Berlíne. Podrobnosti očakávajte na našej stránke až do večera, keď budú pribúdať nové informácie. Veľké SUV bude mať autosalónovú výstavnú premiéru na parížskom autosalóne začiatkom októbra, začiatok predaja je plánovaný na prvú polovicu roka 2017.

ŠKODA pri marketingovej komunikácii vsádza na emocionálne posolstvo a silné príbehy, ktoré do popredia stavia ľudské kvality značky. Týmto smerom je zameraná aj webová stránka letsreconnect.com, ktorá rozpráva pôsobivé príbehy o tom, ako sa ľudia zaoberajú skutočne podstatnými vecami.

Pre Štefana Büschera, vedúceho oddelenia Marketing a Produkt spoločnosti ŠKODA AUTO, je táto forma Storytelling-u integrálnou súčasťou modernej komunikácie značky v digitálnej dobe. „Pre značku ŠKODA je to niečo úplne nové. Prvýkrát v rámci kampane nie je stredobodom komunikácie priamo propagované auto. Namiesto toho pútajú naše cieľové publikum emocionálne a hlavné posolstvo kampane sme zakotvili prostredníctvom inšpiratívneho filmu a interaktívneho obsahu,“ hovorí Büscher. Môžete sa o tom presvedčiť aj vy...

Video s deťmi a jeho umiestnenie na kanále BuzzFeed na sieti Facebook a na webe letsreconnect.com pripravila pražská pobočka agentúr Fallon, hlavnej agentúry pre celosvetovú reklamu spoločnosti ŠKODA AUTO.

Toto však nie je jediná aktivita značky Škoda smerom k prezentácii modelu KodiaQ. Už pred prázdninami dala do obehu tri videá so spoločným názvom Čo to je? a s podtitulmi Les, Údolie a Park. Môžete si ich pozrieť – aj so svojimi deťmi...

Les

 

Údolie

 

Park

Jozef Vydra
ZDROJ: Škoda auto

Komentáre k článku


Stream naživo