FOTO: Manhart CRT 800 - keď je Porsche Cayenne Coupe Turbo príliš slabé a pomalé
Porsche do Cayenne Turbo natlačilo V8-čku, ktorá očividne má výkonnostné rezervy.
Ak pravda nepotrebujete dbať na spotreby a emisie a to Manhart naozaj nemusí. Z 550 koní tak urobil 807. K tomu pripojil krútiaci moment 1090 Nm, znížený podvozok o 35 mm, 22-palcové kolesá a kompozitné brzdy. Za zvýšený výkon môže úprava riadiacej jednotky, výmena turbodúchadiel a vysokovýkonný Manhart intercooler.
Zmenené je aj výfukové vedenie, kam Manhart dokáže nainštalovať svoj 200 bunkový katalyzátor, a keď veľmi chcete aj trubky bez OPF filtra. Samozrejme, to TUV neschválil, takže jedine pre autá na export. Aby bol zvuk riadny, bez OPF-ka vám dajú ešte nerezové trubky, s OPF-kom tam budú výfuky s priemerom 100 mm a to rovno štyrikrát, a tiež ventil na úpravu zvukového prejavu.
Manhart v prípade reprezentatívneho vozidla zvolil klasickú farebnú kombináciu čiernej so zlatými pruhmi. Zlaté sú aj brzdiče a zlatú farbu si dozaista môžete nasáčkovať aj do interiéru. V prípade tohto auta ale zostal nedotknutý.
AUTOR: © Zoznam/jh
Komentáre k článku