13.10.2021

FOTO: Ford Turneo Connect po novom. Prvý plod spoločnej práce s VW

Kým o dvojičku Caddy/Turneo Connect sa stará Volkswagen, o náhradu za súčasnú T6.1 a Turneo Custom sa postará Ford.

Rovnaké to bude aj pri pripravovanom návrate modelu Amarok a pri novej generácii modelu Ranger...  A presne tak to vyzerá aj z hľadiska špecifikácie a vizuálu. Tušíte správe, nový Connect je vlastne nová Caddy. MQB pre úžitkové autá a aj v prípade Fordu znamená nové technológie na palube. Ford nepíše o systéme Sync, takže Connect bude mať aj infotainment od VW. Akurát môže mať iný vizuál viac po chuti zákazníkov značky Ford. Novinkou pre Connect sú teda displeje s rozmermi od 8,25 do 10 palcov, respektíve 10,25 v prípade záujmu o digitálny prístrojový štít, palubná doska, volant a vlastne úplne všetko na palube i v motorovom priestore. 

Základom pre všetky motorizácie sú šesťstupňové manuálne prevodovky, no k nim môžete zakúpiť aj dvojspojkové automaty. Motorová ponuka sa volá Ecoboost a EcoBlue, ale sú to motory 1,5 TSI a 2,0 TDI. 85 kW je vyhradených pre benzínový turbomotor, naftový agregát získate s výkonom 75 a 90 kW. 

Benefit úspory nákladov pre obe veľké automobilky sa v prípade modelu Connect pretavil aj do prítomnosti pohonu všetkých kolies, ktorý toto auto ešte nikdy nemalo. Ideálne v kombinácii s oplastovanou výbavou Active získate vozidlo so solídnou odolnosťou a prejazdnosťou i v ťažších podmienkach. Táto verzia bude výhradne s manuálnou prevodovkou v kombinácii so silnejším naftovým motorom. 

Ďalšie výbavy sa voľajú Trend, Titanium a Sport. Auto od súrodenca odlíšite predovšetkým odlišnou prednou maskou, ktorá zahŕňa výraznejšiu mriežku so špecifickými svetlometmi. Podobne ako pri Caddy, aj tu budú dostupné dve dĺžky vozidla pre maximalizáciu úžitkovej hodnoty. 


AUTOR: © Zoznam/jh
ZDROJ: Ford

Komentáre k článku