2019-11-25 20:16:24
Tarraco 1,5 TSI DSG
Tarraco 1,5 TSI DSG
Zdroj: Seat

SEAT pridáva novú verziu modelu Tarraco. Základný 1,5 TSI už aj s automatom

SEAT pridáva verziu modelu Tarraco so základným motorom a automatom.

SEAT rozširuje svoju modelovú ponuku s cieľom zvýšiť svoj podiel na trhu a poskytnúť zákazníkom väčšiu možnosť voľby zavedením modelu Tarraco SUV s pohonom predných kolies v kombinácii s dvojspojkovou prevodovkou DSG.

Doteraz bolo najväčšie SUV značky SEAT k dispozícii buď s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou alebo s pohonom všetkých kolies 4Drive v kombinácii s prevodovkou DSG. Nová verzia tento nedostatok odstraňuje. Cieľom značky je zvýšiť príťažlivosť modelu Tarraco s motorom 1.5 TSI pre flotilových zákazníkov a trhy, na ktorých pohon všetkých kolies nehrá významnú rolu.

Novú verziu poháňa turbodúchadlom prepĺňaný benzínový štvorvalec s objemom 1,5 litra s priamym vstrekovaním paliva, ktorý poskytuje maximálny výkon 110 kW (150 k) a maximálny krútiaci moment 250 Nm. Tarraco 1.5 TSI so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG dosahuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy a maximálnu rýchlosť 198 km/h.

S kombinovanou spotrebou 7,1-8,0 l/100 km v cykle WLTP a kombinovanými emisiami CO2 160-181 g/km sa najväčší člen rodiny SUV značky SEAT zlepšuje tam, kde to zákazník ocení najviac – a síce v nižších “poschodiach” cenníku. Pokiaľ zákazník vyslovene netúži po pohone všetkých kolies, chce však veľké až sedemmiestne SUV, môže si vybrať aj verziu bez nutnosti manuálneho radenia prevodových stupňov.

SEAT Tarraco 1.5 TSI DSG sa bude predávať v dvoch verziách vybavenia Style a Xcellence v päťmiestnom i sedemmiestnom vyhotovení. Vďaka tomu si zákazníci môžu zvoliť takú kombináciu výkonnosti, funkčnosti a štýlu, ktorá zodpovedá ich životnému štýlu a požiadavkám na osobné vozidlo.

Modelový rad Tarraco, vyvinutý v technickom centre SEAT Martorell a vyrábaný v materskom závode koncernu Volkswagen vo Wolfsburgu, prispel k rozšíreniu celosvetovej pozície španielskej značky a bude sa naďalej rozširovať. Po uvedení verzie s pohonom predných kolies a prevodovkou DSG bude začiatkom budúceho roka nasledovať športová verzia vybavenia FR a v druhej polovici roka 2020 verzia s pohonom plug-in hybrid.

Technické údaje

Motor

1.5 TSI

Počet valcov/ventilov

4/16

Objem

1498 cm3

Vŕtanie x zdvih

74,5 x 85,9 mm

Kompresný pomer

11:1

Max. výkon

110 kW (150 k) pri 5000 - 6000 min-1

Max. krútiaci moment

250 Nm pri 1500 - 3500 min-1

Prevodovka

7-stupňová dvojspojková DSG (DQ381-7F)

Zrýchlenie 0-100 km/h

9,5 s

Maximálna rýchlosť

198 km/h

Kombinovaná spotreba paliva

WLTP: 7,1-8,0 l/100km (NEDC: 5,8 – 6,1 l/100km)

Kombinované emisie CO2

WLTP: 160-181 g/km (NEDC: 132 – 139 g/km)

 

 

 


AUTOR: © Zoznam/jh

Komentáre k článku


Stream naživo