24.05.2019

Škoda včera v Bratislave predstavila celkom prvý Superb Scout

Škoda po prvý raz ponúka svoju vlajkovú loď v robustnej verzii Scout. Model zažil premiéru v Bratislave.

Nový model Superb Scout kombinuje elegantný dizajn a spôsobilosť pre jazdu v teréne. Superb Scout sa bude vyrábať výlučne ako kombi s pohonom všetkých kolies a jeho sériové vybavenie obsahuje obklady lemov blatníkov, 18-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny Braga, podvozok na zlé cesty so zväčšenou svetlou výškou o 15 milimetrov, ako aj špeciálne dizajnové prvky Scout v interiéri. Exkluzívne pre tento model je vyhradený nový metalizovaný odtieň laku karosérie Tangerine-Orange.

Týmto modelom česká značka rozširuje svoju ponuku automobilov schopných jazdy v teréne aj o svoju vlajkovú loď. Pri nezmenenej dĺžke a šírke karosérie kombinuje veľkorysé priestorové pomery elegantného kombi so schopnosťami a imidžom dobrodruha. Vďaka sériovému podvozku na zlé cesty s ochrannými štítmi motora a podlahy, o 15 milimetrov zväčšenou svetlou výškou, ako aj pohonom všetkých kolies sa Superb  Scout môže bezpečne pohybovať aj mimo spevnených ciest. Jazdu v teréne podporuje osobitný režim Offroad v systéme nastavovania jazdného profilu Driving Mode Select. Podvozok s adaptívnou reguláciou tlmičov DCC je k dispozícii na želanie.

Škoda Superb  Scout sa bude predávať výlučne s najvýkonnejším naftovým a benzínovým motorom v tomto modelovom rade. Dieselový motor 2.0 TDI dosahuje maximálny výkon 140 kW (190 k) a svoj maximálny krútiaci moment 400 Nm prenáša prostredníctvom 7 stupňovej dvojspojkovej prevodovky DSG na všetky štyri kolesá. Motor 2.0 TDI je vybavený katalyzátorom SCR so vstrekovaním AdBlue a filtrom pevných častíc, vďaka čomu spĺňa emisnú normu Euro 6d TEMP.

Benzínový motor 2.0 TSI dosahuje maximálny výkon 200 kW (272 k) a maximálny krútiaci moment 350 Nm. Aj tento motor sa sériovo kombinuje so 7-stupňovou prevodovkou DSG a pohonom všetkých kolies. S filtrom pevných častíc benzínového motora spĺňa aj tento motor emisnú normu Euro 6d TEMP. Obidva motory modelu Škoda Superb  Scout sú vybavené systémom Štart Stop a rekuperáciou energie pri brzdení na zvýšenie účinnosti.

Nový Superb Scout jazdí sériovo na 18-palcových diskoch z ľahkej zliatiny Braga, ktoré môžu mať na želanie dvojfarebnú povrchovú úpravu. Na želanie výrobca montuje nové dvojfarebné disky z ľahkej zliatiny Manaslu formátu 19 palcov. Exkluzívne pre model Škoda Superb  Scout je vyhradený nový metalizovaný lak karosérie Tangerine-Orange (na želanie). S voliteľným sklopným ťažným zariadením môže Superb ťahať až 2.200 kilogramov.

 


AUTOR: © Zoznam/redakcia

Komentáre k článku