30.03.2020

Škoda sa nevzdáva: spustila virtuálny Showroom. Objednáte servis aj auto

Škoda spustila nový typ služby. Predaj áut je dnes ťažký, aj toto môže byť riešenie.

Ak by nestačil konfigurátor, mailová komunikácia, či telefónne linky, Škoda pridáva virtuálny šourúm. Škoda Auto Slovensko reaguje na bezpečnostné a karanténne opatrenia v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19 a prináša zákazníkom možnosť kúpiť si vozidlo priamo z pohodlia domova. Na svojej internetovej stránke predstavila nový systém na predaj vozidiel, či objednanie servisných služieb. Nový „LIVE SHOWROOM“ značky Škoda je k dispozícii na internetovej stránke značky. Zákazníkovi ponúka virtuálnu predajňu, kde si dokáže vyberať z ponuky vozidiel. Systém ponúka množstvo rôznych modelov a motorizácií, ale aj akčné výbavy, či cenovo zvýhodnené vozidlá. Pokiaľ si zákazník nenájde vhodné vozidlo, môže si vozidlo na mieru vyskladať v konfigurátore.

Na novej vylepšenej stránke zákazník získa všetky informácie a aktuálnu ponuku, bez ohľadu na to, či potrebuje riešiť servis súčasného vozidla, chce si v čo najkratšom čase kúpiť nové auto, alebo má záujem si vďaka konfigurátoru vyskladať auto podľa svojich špeciálnych požiadaviek. „Súčasná situácia s pandémiou koronavírusu COVID-19 komplikuje život celému Slovensku. Rozhodli sme sa preto zareagovať a ponúknuť našim zákazníkom a predajcom možnosť využiť virtuálny LIVE SHOWROOM Škoda a tým im ponúknuť vhodné riešenie. Je to primárne kvôli tomu, aby sme zachovali maximálnu bezpečnosť a ochránili zdravie zamestnancov aj  klientov,“ hovorí Marek Růžička, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Celý systém virtuálneho showroomu sa skladá z troch základných častí. Zákazníci si môžu cez kontaktný formulár objednať servisné služby, či využiť možnosti konfigurátora. Primárne si však vďaka vylepšenému systému budú môcť kúpiť skladové vozidlo z pohodlia svojho domova cez sekciu Škoda ihneď k odberu.

Rezervácia automobilu – ako to funguje

Po vyplnení základných kontaktných údajov a verifikácii prostredníctvom SMS si zákazník vozidlo rezervuje na 3 pracovné dni. Vyplnené údaje dostane predajca do svojej e-mailovej schránky a potvrdenie rezervácie príde aj zákazníkovi. Autorizovaný predajca následne zákazníka kontaktuje a doriešia tak platobné podmienky, ako aj odovzdanie vozidla. Zákazníkovi dokáže efektívne pomôcť napríklad aj s prípadným nákupom na leasing.

Aby sa predišlo zneužívaniu rezervácií a zahlcovaniu predajcov nerelevantnými požiadavkami, sú tieto obmedzené na jednu rezerváciu na osobu. Rezerváciu je samozrejme možné zrušiť, ak sa zákazník rozhodne inak.


FOTO: SKoda
AUTOR: © Zoznam/jh
ZDROJ: SKoda

Komentáre k článku