31.01.2017

Volvo V90 Cross Country vracia vášeň do života

Spoločnosť Volvo Cars, svojou novou kampaňou k modelu V90 Cross Country apeluje na ľudí, aby do svojho života vrátili vášeň.

Medzinárodný prieskum, ktorý uskutočnila spoločnosť Volvo Cars, výrobca prémiových automobilov, ukázal, že šesť z desiatich ľudí na celom svete chce tráviť čas rôznymi aktivitami v prírode – medzi najobľúbenejšie činnosti patrí turistika, behanie a bicyklovanie.

Spomedzi tých, ktorý majú pocit, že nemôžu dať prednosť svojim koníčkom, 68 percent uviedlo, že im v živote príliš veľa času zaberá práca. Nová kampaň spoločnosti Volvo Cars, zameraná na model V90 Cross Country, reaguje na tieto zistenia a vyzýva ľudí, aby vrátili svojmu životu vášeň a dobrodružstvo, ktoré kedysi milovali a stavali do popredia.

„Väčšina z nás dospeje v živote do bodu, keď vymení život fanatika do lyžovania či surfovania za kariéru. Niektorí ľudia tak môžu stratiť svoj zmysel pre dobrodružstvo, keď sa usadia a začnú viesť pohodlný život. Táto kampaň nám pripomína, že teraz je tej správny čas oživiť vzťahy a vášne, ktoré máme tak veľmi radi, a žiť naplno,“ povedal Thomas Andersson, viceprezident pre globálny marketing spoločnosti Volvo Car Group.

Nová kampaň, inšpirovaná zosnulým britským filozofom Alanom Wattsom, apeluje na ľudí, aby oživili svoje zabudnuté vášne, prehodnotili svoje životné priority a viac si užívali súčasnosť.

 

„V90 Cross Country sa predstavuje ako auto, ktoré vám pomôže od všetkého ujsť; ako dokonalý spoločník, ktorý pomôže ľuďom uniknúť od ich zaneprázdnených životov a dosiahnuť vytúženú rovnováhu medzi prácou a osobným životom,“ dodáva Andersson.

Video ku kampani nakrúcané v kanadskom meste Vancouver a jeho okolí predstavuje štyroch biznismenov, ktorí znova objavujú cestu k svojim milovaným aj k svojim zabudnutým vášňam. Vo svojom Volve V90 Cross Country nechávajú mesto ďaleko za sebou a vydávajú sa v ústrety surfovaniu, rybárčeniu alebo fotografickým výletom v prírode.

Kontrast k vizuálnej stránke tvorí kultový prejav filozofa Alana Wattsa z roku 1959 s názvom „Live Fully Now“ (Žite naplno teraz). Vyzýva v ňom ľudí, aby prestali žiť len pre svoje budúce postavenie a namiesto toho žili v súčasnosti a viac robili veci, ktoré majú radi. Odkaz je jasný:

Nebudete žiť vôbec, ak nebudete žiť naplno práve teraz.“

Jozef Vydra
ZDROJ: Volvo

Komentáre k článku


© Copyright 2017 Zoznam s.r.o. Všetky práva vyhradené. Napíšte nám Kontakt na redakciu.
Obsah on-line magazínu www.podkapotou.sk je chránený autorských zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupnenie obsahu alebo jeho časti verejnosti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu redakcie zakázané.