Hyundai Motor dosiahol v Európe historicky najlepší prvý polrok
Predaj značky Hyundai vzrástol o 10,2 % v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka.
Celkový automobilový trh v Európe pritom vzrástol o 9,1 %. Podľa aktuálnej štatistiky európskej asociácie automobilových výrobcov ACEA si v prvom polroku 2016 zvolil automobil značky Hyundai rekordný počet zákazníkov. Bolo to 261 586 nových vozidiel.
V mesiaci jún spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala nárast predaja o 12,7 % oproti júnu 2015, čo je opäť väčší ako medziročný nárast trhu o 6,5 %, ktorý indikuje pokračujúci pozitívny trend predaja značky v Európe.
Pretože 80 % modelov v roku 2015 značka Hyundai generačne obmenila alebo modernizovala, má v súčasnosti najmladší modelový program spomedzi automobilových značiek predávaných v Európe.
Stratégia obmeny modelového programu podporila výrazný rast predaja v tomto roku so zdravým pomerom v rámci jednotlivých modelov, vrátane crossoverov a SUV.
Nedávno značka Hyundai zaviedla nové motory a prevodovky do modelového radu Tucson novej generácie a ďalej posilnila svoju ponuku modelov SUV modernizáciou dizajnu a technológie modelov Santa Fe a Grand Santa Fe.
V druhej polovici roka 2016 zvýši atraktivitu značky Hyundai u zákazníkov v Európe ďalší nový prírastok. Bude to modelový rad IONIQ, ktorý sa začne predávať na jeseň. Ako prvý automobil na svete, vyvinutý špeciálne pri tri rozdielne elektrifikované systémy pohonu, má IONIQ dobré šance pritiahnuť k značke Hyundai nových zákazníkov.
ZDROJ: Hyundai Motor Company
Komentáre k článku