2015-06-21 06:15:00
Dacia Piknik 2015
Dacia Piknik 2015

Dacia Piknik 2015 – stretnutie majiteľov Dacií prvýkrát na Slovensku

Dacia Piknik 2015 – stretnutie majiteľov Dacií prvýkrát na SlovenskuVôbec prvé neformálne stretnutie majiteľov vozidiel značky Dacia na Slovensku bolo uplynulú sobotu 13. júna 2015.

Dacia Piknik je jedinečný v tom, že sa na ňom zúčastňujú výnimočne klienti Dacia. Akcia je odozvou na rastúcu popularitu značky na Slovensku, kde sa za 10 ročnú históriu značky Dacia predalo viac ako 17 000 vozidiel Dacia. Išlo jednoznačne o najväčšie stretnutie majiteľov a fanúšikov automobilovej značky na Slovensku!

Dacia Piknik je akciou, ktorá nadväzuje na veľmi úspešný koncept vo viacerých európskych krajinách. Jeho podstatou je spoločne strávený deň všetkých majiteľov vozidiel značky Dacia a ich rodinných príslušníkov, spojený s celodennými aktivitami, koncertom a ďalším programom zadarmo a samozrejme piknikom, keďže každý zo zaregistrovaných účastníkov akcie pri príchode dostáva piknikový balíček. Kto má doma Daciu a nebol na Pikniku, môže ľutovať...

Prvý ročník Dacia Pikniku sa na Slovensku uskutočnil v slnečnom a horúcom počasí v priestoroch rezortu Villa Betula na Liptove. Klienti značky Dacia sa aj napriek pražiacemu slnku nenechali zlákať možnosťou pobytu pri vode a na akciu prišlo 1 460 účastníkov. Na jednom mieste v tom čase tak bolo zaparkované najväčšie množstvo Dacií na Slovensku, celkom 400 áut Dacia. Návštevníci si užívali zadarmo celodenné aktivity, tiež koncert kapely Lojzo, vystúpenie zoskupenia Team Revival, detského ľudového súboru Ďumbier. Deti okrem množstva atrakcií zaujalo divadlo Ela Hop ako aj kúzelník Talostan. Na záver sa väčšina z účastníkov zapojila do tvorby živého loga Dacia.

Veľkou atrakciou pre účastníkov boli nielen cestné testy za volantom celého portfólia modelov značky Dacia, ale predovšetkým off-road testy s modelom Dacia Duster 4x4. Na off-road trati bolo rušno od samotného začiatku akcie od 10:00 až do jej konca o 18:00 hodine. Na zvedavé otázky záujemcov odpovedali technici Dacia, poskytovali technické poradenstvo, vysvetľovali ako funguje diagnostika a podobne. Účastníkom akcie tiež prezentovali doplnky, ktorými si môžu automobily vylepšiť. Mohli sa dozvedieť aj informácie týkajúce sa finančných produktov Dacia Finance a možností leasingu, či poistenia, prípadne si vybrať zo širokej ponuky diskov.

Zástupcovia požiarnych a zdravotníckych zložiek učili účastníkov podávať prvú pomoc a hasiči na záver akcie zabezpečili žiaduce „občerstvenie“ formou sprchy.

Richard Evanson, generálny riaditeľ Renault Slovensko: „Ďakujeme všetkým účastníkom prvého ročníka Dacia Piknik. Sme radi, že toľkí naši zákazníci prijali pozvanie! Dacia Piknik je našim poďakovaním na ich dôveru a vernosť voči značke Dacia. Zaväzujeme sa, že Dacia Piknik zorganizujeme aj na budúci rok a už teraz sa tešíme, že účastníkov bude určite ešte viac!“

Pred jedenástimi rokmi sa začala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia. V súčasnosti je to najrýchlejšie rastúca značka v Európe, ale aj na Slovensku. Dacia má zo všetkých automobiliek najmladší produktový rad a je vnímaná ako značka automobilu symbolizujúca rozumnú kúpu. Celosvetovo má Dacia už viac ako 3 milióny spokojných zákazníkov, na Slovensku je ich už viac ako 17 000. V priebehu uplynulých 10 rokov Dacia v mnohých ohľadoch prekonala očakávania. Majitelia vozidiel Dacia sa k svojim autám hrdo hlásia a napríklad na Facebooku má Dacia na celom svete viac ako 2 milióny fanúšikov. Na Slovensku ich momentálne je približne 7 000, pričom značka Dacia na Slovensku je komunikovaná na tejto sociálnej sieti len približne jeden rok! Aj toto je dôkazom, že vlastníctvo vozidiel Dacia môže byť vyjadrením životného štýlu.

No a ako to na Pikniku vyzeralo? Najprv si pozrite nasledujúce video a potom ešte na zvyšné fotografie v galéri...

jv
ZDROJ: Renault Slovensko

Komentáre k článku


Stream naživo