2016-11-30 16:05:00
Ford Go Further
Ford Go Further
Zdroj: Ford Motor Company

Ford Fiesta nasledujúcej generácie odhalili

Novinka je technologicky najvyspelejšie malé vozidlo na svete.

Fiesta sa predstavila s množstvom dômyselných asistenčných technológií pre vodiča a funkcií pripojenia, aké boli kedy dostupné v sériovo vyrábanom malom vozidle v Európe. Je súčasťou najkomplexnejšieho a najuniverzálnejšieho radu modelov za posledných 40 rokov histórie modelu Fiesta.

Spoločnosť Ford predstavila štyri osobité výrobné varianty modelu Fiesta: štýlový model Fiesta Titanium, verziu Fiesta ST-Line inšpirovanú vozidlami tímu Ford Performance, luxusnú verziu Fiesta Vignale a crossover Fiesta Active – ako prvého člena nového radu Active, ktorý sa v nasledujúcich rokoch predstaví v celej ponuke vozidiel značky Ford.

Vo výbave modelu Fiesta nebude chýbať elegantný exteriér a ergonomický interiér s 8-palcovým „vznášajúcim sa“ dotykovým displejom s vysokým rozlíšením a prepracovaným komunikačným a zábavným systémom Ford SYNC 3. Fiesta bude zároveň prvým modelom značky Ford, ktorý bude možné objednať s prémiovým audiosystémom B&O PLAY.

Rozšírený rad modelov Fiesta bude ponúkať viac možností na prispôsobenie pre zákazníkov a zdokonalia sa športové a zábavné charakteristiky, ktorými tento model zaujal generácie zákazníkov. Troj- a päťdverové varianty modelu Fiesta sa budú vyznačovať kvalitou a kultivovanosťou, novým štýlovým exteriérom a revolučným dizajnom interiéru, ktorý sa tiež dá prispôsobovať.

Zdroj: Ford Motor Company

„Neodolateľné, zábavné a športové charakteristiky tohto kultového malého vozidla sme dokázali ešte viac vylepšiť, pretože zdieľame nadšenie našich zákazníkov modelu Fiesta – na výber je viac modelov než doteraz, a každá verzia má výrazný charakter,“ povedal Jim Farley, výkonný viceprezident a prezident spoločnosti Ford Motor Company pre Európu, Stredný východ a Afriku. „Teraz vieme ponúknuť verziu modelu Fiesta pre každého vodiča, vrátane luxusnej verzie Fiesta Vignale a crossoveru Fiesta Active s pokročilými technológiami a funkciami, o ktorých mohli zákazníci malých vozidiel pred niekoľkými rokmi len snívať.“

Nové technológie snímačov, ktoré dokážu monitorovať priestor až do vzdialenosti 130 metrov pred vozidlom umožnili zdokonaliť systém detekcie chodcov, ktorý po prvýkrát dokáže zabrániť nehodám v noci. Prvý aktívny parkovací asistent Ford dokáže aktivovať brzdy s cieľom zabrániť nehodám v nízkej rýchlosti pri automatickom parkovaní.

Fiesta prvýkrát ponúkne zákazníkom otvárateľnú panoramatickú sklenenú strechu. Komunikačný a zábavný systém v modeli Fiesta je podporovaný „vznášajúcimi sa“ dotykovými displejmi s vysokým rozlíšením a uhlopriečkami až do 8 palcov. V ergonomickom interiéri je o takmer 50 percent menej tlačidiel na stredovej konzole.

Zdroj: Ford Motor Company

Medzi najmodernejšie pohonné jednotky patrí viacnásobne ocenený 1,0-litrový zážihový motor EcoBoost s výkonom do 140 koní a 1,5-litrový vznetový motor TDCi s výkonom 120 koní – prvý vysokovýkonný vznetový motor pre model Fiesta. Spoločnosť Ford očakáva emisie CO2 na úrovni od 82 g/km, k čomu prispeje úplne nová šesťstupňová prevodovka s inovatívnymi technológiami na zníženie trenia.

Rozšírený modelový rad Fiesta

Fiesta nasledujúcej generácie bude prvýkrát v ponuke vo forme luxusného modelu Ford Fiesta Vignale – pripojí sa k modelom Mondeo, S-MAX, Kuga a Edge Vignale. V ponuke budú jedinečné 18-palcové zliatinové disky kolies, exkluzívne dizajnové prvky, farby exteriéru a kožené sedadlá s hexagonálnym prešívaním v štýle smokingu.

Fiesta Active je prvý crossover odvodený z modelu Fiesta, ktorý využíva robustný štýl inšpirovaný SUV – má vyššiu svetlú výšku, strešné nosiče a dodatočné vonkajšie obloženie, praktickosť hatchbacku a jazdné vlastnosti modelu Fiesta.

Spoločnosť Ford už v priebehu tohto roka po prvýkrát predstavila nový modelový rad ST-Line. Dodávajú sa s výkonnými zážihovými motormi Ford EcoBoost a vznetovými motormi TDCi. Sú určené pre zákazníkov, ktorí túžia po športovom imidži modelov ST, ale nevyužijú charakteristiky motorov a podvozkov ST so športovými technológiami. Fiesta ST-Line ponúka športový exteriér vrátane unikátnych diskov z ľahkých zliatin, mriežky chladiča, predného a zadného nárazníka a bočných lemov. V interiéri sú športové sedadlá, pedále z ľahkých zliatin a skosený volant, dojem z jazdy zvýrazňuje športový podvozok.

Zdroj: Ford Motor Company

Štýlový model Fiesta Titanium s vysokou výbavou a kvalitou sa bude dodávať zákazníkom v celej Európe. Počas prvých 10 mesiacov roka 2016 sa modely Ford s vyššou výbavou podieľali na takmer 60 percentách tržieb. Tento rok sa predalo 48 percent modelov Fiesta vo výbave Titanium. Fiesta bude dostupná aj vo verzii Trend.

„V medziročnom porovnaní vzrástli registrácie modelov segmentu B o 24 percent a zároveň sa o 11 percent zvýšil dopyt po základných modeloch,“ uviedol Roelant de Waard, viceprezident pre marketing, predaj a servis spoločnosti Ford of Europe. „Spoločnosť Ford teraz ponúka zákazníkom segmentu B väčší výber.

Technologicky najvyspelejšie malé vozidlo na svete

Ford Fiesta teraz prichádza s množstvom technológií na zvýšenie komfortu, pohodlia a bezpečnosti, čím sa radí na špičku vo svojej triede. Technológie asistencie vodičovi podporujú dve kamery, tri radary a 12 ultrazvukových snímačov. Dokážu sledovať priestor okolo vozidla v uhle 360 stupňov a monitorovať cestu až do vzdialenosti 130 metrov pred vozidlom – čo je viac ako dĺžka futbalového ihriska.

Fiesta je prvým vozidlom značky Ford, ktoré má vo výbave pokročilú verziu asistenčného systému prevencie nárazov s detekciou chodcov, ktorý dokáže zaznamenať ľudí na ceste alebo v jej blízkosti, prípadne ľudí, ktorí by mohli vkročiť do dráhy vozidla. Využíva pri tom svetlá zo svojich reflektorov. Systém je navrhnutý tak, aby znížil závažnosť niektorých čelných kolízií s vozidlami a chodcami, alebo úplne zabránil niektorým typom nehôd. Širší uhol kamery prispieva k dokonalejšiemu sledovaniu pohybu chodcov.

Pre model Fiesta je po prvýkrát v ponuke aj aktívny parkovací asistent s funkciou kolmého parkovania, ktorá pomáha vodičom nájsť vhodné parkovacie miesta a samostatne zaparkovať do radu vozidiel alebo vedľa iných vozidiel. Pre model Fiesta ju ešte zlepšili a po prvýkrát dokáže aktivovať brzdy, ak vodič nereaguje na pokyny pri navádzaní a výstrahy o priblížení pri manévrovaní vpred a vzad, pričom hrozí zrážka so zaparkovaným vozidlom alebo s prekážkou vpredu alebo vzadu.

V modeli Fiesta sú k dispozícii nasledujúce funkcie po prvýkrát a ponúkajú zdokonalenú funkčnosť:

  • systém rozpoznávania dopravných značiek, ktorý teraz dokáže monitorovať viacero obmedzení rýchlosti platných pre jednotlivé jazdné pruhy na diaľnici uvedené na návestiach, pričom pri zmene jazdného pruhu sa aktualizuje zobrazenie na displeji,
  • systém automatických diaľkových svetiel, funguje teraz efektívnejšie, ak sa medzi protiľahlými jazdnými pruhmi nachádza stredová bariéra a dokáže zaznamenávať približujúce sa nákladné vozidlá, aby nedochádzalo k oslňovaniu vodičov nad stredovou bariérou. Nová funkcia zvyšuje komfort pre vodiča pri jazde v noci vďaka pomalému prepínaniu medzi diaľkovými a stretávacími svetlami.

Fiesta je prvým vozidlom vo svojej kategórii, ktoré ponúka systém upozornenia na križujúce vozidlá. Pri cúvaní z parkovacieho miesta upozorňuje vodiča na vozidlá, ktoré môžu o chvíľu križovať jeho dráhu. Tento systém patrí medzi 15 technológií asistencie vodičovi, ktorých súčasťou je adaptívny tempomat, nastaviteľný obmedzovač rýchlosti, informačný systém mŕtveho uhla, indikácia vzdialenosti, systém na kontrolu pozornosti vodiča, pomocník pre zachovanie stopy v jazdnom pruhu, systém varovania pred opustením jazdného pruhu a systém výstrahy pred hroziacou kolíziou.

Prémiová zábava so systémami SYNC 3 a B&O PLAY

Vďaka komunikačnému a zábavnému systému Ford SYNC 3 sa dá v modeli Fiesta ovládať audiosystém, navigačný systém a pripojené smartfóny pomocou jednoduchých a neformálnych hlasových povelov. Jednoduchým stlačením tlačidla a vyslovením pokynu „Dal by som si kávu,“ „Musím natankovať“ a „Chcem zaparkovať“ môžu vodiči vyhľadať blízke kaviarne, čerpacie stanice alebo parkoviská, prípadne nájsť vlakové stanice, letiská a hotely. Systém je kompatibilný s aplikáciami Apple CarPlay a Android Auto™. Systém SYNC 3 ponúka aj aplikáciu SYNC AppLink, ktorá umožňuje hlasové ovládanie množstva aplikácií na smartfóne vrátane Glympse, Aupeo, Spotify, MyBoxMan, HearMeOut, AccuWeather a Los 40 Principales.

Zdroj: Ford Motor Company
Zdroj: Ford Motor Company

„Vznášajúci sa“, tabletmi inšpirovaný 8-palcový farebný dotykový displej v modeli Fiesta možno ovládať dotykovými a pohybovými gestami. Pre systém SYNC 3 je v ponuke aj 6,5-palcový „vznášajúci sa“ farebný dotykový displej a 4,2-palcový farebný displej kombinovaný s konektorom MyFord Dock, ktorý umožňuje cestujúcim ukladať, pripojiť a nabíjať mobilné zariadenia, ako sú telefóny a navigačné systémy. Všetky displeje v modeloch Fiesta ponúkajú špičkové rozlíšenie a až dvojnásobný jas v porovnaní s konkurenciou.

Fiesta zohľadňuje posun preferencií zákazníkov smerom k prenosným digitálnym multimédiám a v základnej výbave ponúka pripojenie cez Bluetooth a dva USB porty, CD prehrávač je súčasťou voliteľnej výbavy. Digitálny rádioprijímač DAB je dostupný v celom modelovom rade. Bez ohľadu na spôsob, ktorý si vodič zvolí na prístup k hudbe, audiosystémy v modeli Fiesta prinášajú vysokú kvalitu zvuku, vrátane prvého audiosystému B&O PLAY vo vozidlách značky Ford.

Tieto nové systémy B&O PLAY – exkluzívne v ponuke pre globálny modelový rad Ford – ponúkajú dokonalejší zvukový zážitok so špecificky prispôsobeným umiestnením reproduktorov a kalibráciou pre každé vozidlo Ford. V prípade modelu Fiesta to znamená desať reproduktorov vrátane subwoofera v batožinovom priestore a centrálne umiestneného stredového reproduktora v hornej časti prístrojovej dosky s hliníkovým logom B&O PLAY a jedinečným vzorom zvukovodu. Celkový výkon zosilňovača je 675 wattov. Jadrom systému je zosilňovač s digitálnym spracovaním signálov, ktorý ovláda úpravu a zmiešavanie zvukov vrátane voliteľnej funkcie priestorového zvuku s cieľom zabezpečiť bohatý a mohutný zvuk bez ohľadu na miesto cestujúceho vo vozidle.

Kvalita na každom mieste

Panoramatická sklenená strecha v celej dĺžke sa do modelu Fiesta montuje po prvýkrát. Skladá sa z dvoch panelov vyrobených z tvrdeného a tónovaného skla so šírkou takmer rovnou šírke vozidla. Vzhľad exteriéru dodáva vozidlu luxusnejší výzor. Parkovacie snímače sú v rovine s karosériou, dýzy ostrekovačov skryté pod hornou hranou kapoty, na zadných svetlách ani zadnom paneli nie sú viditeľné skrutky, medzera medzi strechou a dverami batožinového priestoru sa zmenšila o viac ako 30 percent. Hladké, zarovnané povrchy sa nachádzajú v celom interiéri. Jednodielna stredová konzola sa pripája k spodnej časti prístrojovej dosky. Vo vozidle nevidno žiadne upevňovacie prvky na podlahe. Medzi ďalšie novinky, ktoré sa inšpirovali väčšími vozidlami Ford, patrí vyhrievaný volant a nová štýlová prístrojová doska s multifunkčným 4,2-palcovým TFT displejom, na ktorom sa po naštartovaní zobrazí atraktívna uvítacia animácia.

Tuhšia konštrukcia karosérie, menšia úroveň hluku a vibrácií z pohonného ústrojenstva, lepšia izolácia pohonného ústrojenstva a akustické čelné sklo prispievajú k pohodlnejšej jazde. Hladina hluku v interiéri je najnižšia vo svojej triede. Fiesta sa ovláda jednoduchšie, čím reaguje na spätnú väzbu od zákazníkov – stierače zotierajú o 13 percent väčšiu plochu čelného skla, na zatvorenie dverí treba o 20 percent menej sily a optimalizované palivové plniace hrdlo znižuje pravdepodobnosť rozliatia paliva pri použití bezuzáverového systému dopĺňania paliva EasyFuel, ktorý zabraňuje načerpaniu nesprávneho typu paliva.

Chránič hrán dverí Ford ukrytý vo dverách sa po otvorení dverí v zlomku sekundy presunie na miesto, a zabráni tým poškodeniu laku a karosérie. Nová konštrukcia strechy lepšie odvádza dažďovú vodu z okrajov, znižuje sa tak riziko zamokrenia pri nastupovaní alebo vystupovaní.

Evolučný dizajn exteriéru

Základom všetkých štyroch verzií modelu Fiesta predstavených v Kolíne nad Rýnom je exteriér, ktorý vychádza zo štýlu predchádzajúcej generácie, s elegantnejším dizajnom, plynulejšími a hladšími tvarmi. Výsledkom sú zjednodušené, hladšie línie. Kapota má hladký dizajn bez vypukliny v strede. Dĺžka karosérie sa zväčšila o 71 mm a šírka o 12 mm. Nové vodorovné zadné svetlá v zadnej časti ešte viac zvýrazňujú rozšírený postoj modelu Fiesta s výraznými bokmi a majú charakteristický svetelný vzor v tvare písmena C.

Každý zo štyroch variantov modelu Ford Fiesta má jedinečný dizajnový charakter, ktorý možno ďalej prispôsobiť individuálnymi prvkami, vrátane kontrastnej strechy a krytov vonkajších spätných zrkadiel v čiernej alebo bielej farbe. Alebo svetlozelenou farbou karosérie Bohai Bay Mint a oranžovou farbou Chrome Copper. Medzi ďalšie nové farby exteriéru patrí modrá Blue Wave a pre verziu Fiesta Vignale zase farba Milano Grigio.

Luxusný vzhľad dodávajú verzii Fiesta Vignale na mieru šité prvky: vzor mriežky chladiča, okraj masky chladiča, rámčeky hmlových svetiel, bočné prvky a dekoratívny element zadného difúzora. Fiesta Titanium je vybavená chrómovanou lištou, mriežka chladiča na verzii Fiesta ST-Line sa inšpirovala modelmi Ford Performance. Fiesta Active sa odlišuje zdvihnutým profilom zavesenia kolies, tmavými prvkami od hrany predného nárazníka cez oblúky kolies a bočný profil k zadnej časti.

Komfort v interiéri a individuálny štýl

Interiér sa v modeli Fiesta zameriava na používateľa a používanie inteligentných zariadení a tabletov. Logicky usporiadaný interiér je priestrannejší a vytvára prémiový prvý dojem vďaka ergonomickému dizajnu a mäkkým materiálom – vrátane hornej časti prístrojovej dosky. Tento priestor si zákazníci môžu prispôsobiť pomocou nového radu individuálnych prvkov. Sú navrhnuté tak, aby ste interiéru mohli vštepiť vlastný charakter. Patria medzi ne dekoratívne prvky pre stredový prístrojový panel a prístrojovú dosku na strane spolujazdca, kľučky dverí a kryty vonkajších spätných zrkadiel vo farbe Race Red, Yellow, Bohai Bay Mint, Deep Impact Blue alebo Chrome Copper.

Filozofiu upokojujúceho interiéru podporujú ovládacie prvky. Počet tlačidiel na stredovej konzole sa znížil takmer o polovicu, veľa ovládacích funkcií sa presunulo na 8-palcový dotykový displej. Displej na prístrojovej doske aj centrálny displej sú umiestnené tak, aby boli informácie jasné na prvý pohľad.

Cestujúci na zadných sedadlách môžu využívať o 16 mm väčší priestor pre kolená, podporený novými tenkými zadnými sedadlami, ktoré sú mäkšie a poskytujú väčšiu bočnú podporu. Prednú lakťovú opierku umiestnili tak, aby sa o 19 percent zväčšil priestor pre najvyšších aj najmenších vodičov. Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča má aj nastaviteľnú bedrovú opierku. Zlepšilo sa nastavovanie polohy opierky hlavy. Dvere batožinového priestoru sú širšie a uľahčujú prístup. Medzi vylepšené úložné priestory patrí o 20 % väčšia odkladacia schránka pred spolujazdcom a 1-litrová priehradka na médiá v stredovej konzole. Do zadných dverí možno odložiť 0,6-litrové fľaše.

Zdroj: Ford Motor Company

Inteligentnejšia, silnejšia, bezpečnejšia

Očakáva sa, že model Fiesta získa najvyššie hodnotenie bezpečnosti Euro NCAP. Fiesta je prvým modelom značky Ford v Európe, ktorý profituje z testov počítačovej simulácie nárazov kompletného vozidla pomocou novej pokročilej technológie, ktorá umožňuje efektívnejšiu optimalizáciu bezpečnostných prvkov vozidla – od airbagov až po výstuhy v konštrukcii karosérie.

V kľúčových oblastiach karosérie vrátane hornej časti novej konštrukcie stredného stĺpika, kde sa využíva konfigurácia v tvare T pre účinnejší prenos energie nárazu zboku do strechy, sa kvôli vyššej pevnosti použilo o 36 percent viac bórovej ocele. Prepracované dvere chránia viac cestujúcich pri bočnom náraze. Krajné zadné sedadlá sú teraz vybavené obmedzovačmi sily a predpínačmi pásov. Pôvodne boli určené len pre cestujúcich na predných sedadlách –chránia viac cestujúcich a pomáhajú zabrániť zraneniam súvisiacim s bezpečnostnými pásmi.

Dômyselné pohonné jednotky

Zjednodušený rad dômyselných zážihových a vznetových motorov spĺňajúcich emisnú normu Euro 6 ponúka výkon a spotrebu paliva, ktoré sú zárukou pôžitku z jazdy a nízkych nákladov pre majiteľov.

Viacnásobne ocenený 1,0-litrový zážihový motor EcoBoost môže mať výkon 100, 125 a 140 koní. Nová šesťstupňová manuálna prevodovka so zníženým trením pomáha udržiavať emisie CO2 na úrovni od 97 g/km*. V ponuke je aj voliteľná šesťstupňová automatická prevodovka pre variant s výkonom 100 koní a ovládacími páčkami pod volantom.

Prepĺňaný trojvalcový 1,0-litrový motor EcoBoost obsahuje pokročilé technológie vrátane vysokotlakového priameho vstrekovania paliva, dvojitého nezávislého variabilného časovania vačkových hriadeľov a inovatívnej odsadenej konštrukcie kľukového hriadeľa kvôli jedinečnej kultivovanosti chodu trojvalca.

Vznetový motor TDCi s objemom 1,5 litra a výkonom 120 koní je prvý vysokovýkonný vznetový motor pre model Fiesta – predstavuje všestrannú kombináciu výkonu, krútiaceho momentu a nízkej spotreby paliva pre pôžitok zo zábavnej jazdy. Je kombinovaný so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a očakáva sa, že emisie CO2 budú na úrovni 89 g/km. 1,5-litrový motor TDCi sa dodáva aj vo výkonovej verzii 85 koní – o 10 koní viac než najúspornejší model Fiesta predchádzajúcej generácie. Spoločnosť očakáva emisie CO2 na úrovni 82 g/km pri kombinácii s novou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Vznetový motor TDCi s objemom 1,5 litra využíva optimalizovanú spaľovaciu komoru, prepĺňanie – vrátane technológie turbodúchadla s variabilnou geometriou pre verziu s výkonom 120 koní – a sofistikované vstrekovanie paliva, ktoré zvyšuje kultivovanosť chodu. Inteligentný systém rekuperačného dobíjania znižuje spotrebu paliva tým, že selektívne zapája alternátor a dobíja akumulátor, keď vozidlo jazdí zotrvačnosťou a brzdí.

1,1-litrový zážihový motor využíva rovnakú trojvalcovú konštrukciu ako 1,0-litrový motor EcoBoost, pričom sa dodáva s novou päťstupňovou manuálnou prevodovkou a vo verziách s výkonom 70 a 85 koní. Je náhradou za zastaraný zážihový motor s objemom 1,25 litra s atmosférickým nasávaním, má vyšší výkon a očakávané emisie CO2 na úrovni od 101 g/km.

Spotrebu paliva ďalej vylepšuje technológia automatického vypínania a spúšťania motora, ktorá sa dodáva pre všetky motory, a systém aktívneho zatvárania vetracích mriežok pre 1,0-litrový motor EcoBoost a 1,5-litrový motor TDCi s výkonom 85 koní. Nové tlačidlo Eco pre vozidlá s manuálnou prevodovkou slúži na úpravu parametrov motora a škrtiacej klapky, aby sa v prípade potreby ušetrilo ešte viac paliva. Aerodynamický kryt na podvozku vozidla znižuje aerodynamický odpor.

Zdroj: Ford Motor Company

Zlepšenie jazdných parametrov

Viac pevnejšej ocele, laserového zvárania, tuhšie upevňovacie body predného pomocného rámu a upevňovacie body zváranej nápravy s vlečenými ramenami a torznou tyčou sa podieľajú na 15-percentnom zvýšení torznej tuhosti. Rozchod predných kolies sa zvýšil o 30 mm, rozchod zadných kolies o 10 mm a rázvor kolies o 4 mm, čo umožnilo na podvozok použiť aj 18-palcové kolesá. Ľahší a tuhší dutý predný stabilizátor prispieva k lepšiemu ovládaniu náklonu. Trenie v riadení je menšie o 20 percent, radenie prevodových stupňov je teraz hladšie.

Podvozok ponúka o 10 percent väčšiu priľnavosť v zákrutách, čo podporuje aj elektronický systém smerovania krútiaceho momentu. Mierne brzdí vnútorné kolesá, čím zvyšuje trakciu a stabilitu v zákrutách. Brzdná dráha z rýchlosti 100 km/h sa znížila o viac ako 8 percent. Do modelov s výkonom nad 100 koní sa montujú zadné kotúčové brzdy.

Nové silentbloky s dvojitým uchytením sú dvakrát tuhšie ako v predchádzajúcej generácii modelu Fiesta s cieľom dosiahnuť ostrejšiu odozvu riadenia. Silentbloky sú zároveň špecificky vytvarované tak, aby lepšie izolovali nárazy z výmoľov na ceste a spolu s väčšou zadnou nápravou s vlečenými ramenami sa znižuje vplyv malých nerovností a hluku prenikajúcich do kabíny.

Zážihové motory:

Prevodovka

Emisie CO2 (g/km)

1,1-litrový, 70 koní

5-stupňová manuálna

101

1,1-litrový, 85 koní

5-stupňová manuálna

101

1,0-litrový EcoBoost, 100 koní

6-stupňová manuálna

97

1,0-litrový EcoBoost, 100 koní

6-stupňová automatická

-

1,0-litrový EcoBoost, 125 koní

6-stupňová manuálna

98

1,0-litrový EcoBoost, 140 koní

6-stupňová manuálna

102

Vznetové motory:

Prevodovka

Emisie CO2 (g/km)

1,5-litrový TDCi, 85 koní

6-stupňová manuálna

82

1,5-litrový TDCi 120 koní

6-stupňová manuálna

89

 

Jozef Vydra
ZDROJ: Summit Motors Slovakia, Ford Motor Company

Komentáre k článku


Stream naživo